آخرین وضعیت بیماری فیزیوتراپ تیم ملی از زبان پیروانی و خانلری

مدیرفنی و پزشک تیم ملی درخصوص آخرین وضعیت بیماری فیزیوتراپ این تیم توضیحاتی را ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی رضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال کشورمان چند وقتی است که به دلیل بیماری در بیمارستان بهمن تهران بستری می باشد.برای اطلاع از آخرین وضعیت وی گفت و گویی انجام دادیم با افشین پیروانی مدیر و همچنین پرهام خانلری پزشک تیم ملی فوتبال کشورمان.

 پیروانی :شهاب هیچ فرقی با بازیکنان تیم ملی ندارد

افشین پیروانی در این رابطه اظهار کرد:متاسفانه پس از بازگشت از گوام حال شهاب بیمار و به بیمارستان بهمن منتقل شد.همه ارکان فدراسیون و تیم ملی نگران این فیزیوتراپ قهار هستند و با توجه به خدمات وی به فوتبال کشور برای بهبود حال وی در تلاش هستیم.

وی ادامه داد:همه ما اعضای خانواده تیم ملی می باشیم و شهاب هیچ فرقی با بازیکنان تیم ملی ندارد.در حال حاضر حال عمومی وی رو به بهبود است و کادر پزشکی بیمارستان بهمن برای رفع کامل مشکل فیزیوتراپ تیم ملی در تلاش هستند.

پیروانی در مورد دلیل این بیماری بیان کرد:من نمی توانم اطلاعات شخصی بیمار را در اختیار رسانه ها قرار دهم اما مشکل وی چندان جدی نیست و با مداوای پزشکان به زندگی عادی باز می گردد.

پرهام خانلری نیز در رابطه با وضعیت بیماری شهاب بیان کرد:به عنوان یک پزشک نباید اطلاعات بیمار را در رسانه ها افشا کنم اما دوست و همکار خوب من وضعیتی رو به بهبود دارد و دوران ابتدایی بیماری را تا حدودی پشت سر گذاشته است.
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار