پاکسازی خیابان‌های پایتخت در روزهای برفی اولویت بندی می‌شوند

مدیرکل امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: به دلیل محدود بودن نیروها برای پاکسازی خیابان ها را اولویت بندی کرده ایم.

اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای کارگری که از شب گذشته در سطح شهر حضور دارند، اظهار کرد: به دلیل نیروهای محدود در شهرداری تهران بر اساس اولویت بندی اول خیابان های اصلی، پل ها و رمپ و لومپ ها را از برف پاکسازی می کنیم.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در خصوص رفع یخ زدگی خیابان ها و معابر سطح شهر، افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی تمام نیروهای خدمات شهری از شب گذشته در سطح شهر حضور دارند و با 1800 دستگاه خودرو، برف ها را از سطح شهر جمع آوری می کنند.

مدیرکل امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه بیشترین میزان بارش برف و باران را در منطقه 5 تهران داشته ایم، تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین نیروها در حال پاکسازی معابر و خیابان های منطقه 5 هستند.

عطایی یادآور شد: در حال حاضر پیاده روها، خیابان های روبه روی بیمارستان ها و همچنین مدارس در حال پاکسازی هستند و عملیات لکه گیری نیز در بعضی معابر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در روزهای برفی تردد خودروها به کندی انجام می شود، افزود: نیروهای خدمات شهری با همکاری نیروهای راهور در حال رفع ترافیک شهر هستند.

مدیرکل امور خدمات شهری و محیط زیست تاکید کرد: در حال حاضر در مناطق شهر تهران از مادهCMA برای آب کردن برف استفاده شده است.

گفتنی است که معاون شهردار تهران در پاسخ به پرسش خبرگزاری مهر مبنی بر اینکه آیا اعزام نیروهای خدمات شهری به کربلا باعث کمبود نیرو برای برف روبی شده است؟ گفت: نیروهایی که به کربلا اعزام شده اند، نیروهای خدمات شهری ما بوده و پیمانکاران برف روبی ما به طور جداگانه فعالیت می کنند و ما از این لحاظ کمبود نیرو نداریم.

معاون خدمات شهری شهردار تهران ادامه داد: ۱۸۰۰ دستگاه ماشین و تجهیزات برف روبی در حال پاک‌سازی تهران هستند و تمامی معابر درجه ۱ و ۲ پاکسازی شده اند اما شهروندان انتظار نداشته باشند پاکسازی معابر اصلی را رها کرده و به پاک‌سازی کوچه ها و معابر درجه ۳ و ۴ بپردازیم، شهروندان دست کم مقابل منازل خودشان را پاکسازی کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار