برف امروز چه بخش‌هایی را زمین‌گیر کرد؟

از منفی شدن 3درجه‌ای دمای تهران تا مسدود شدن محورهای مواصلاتی از مهم ترین رویدادهای خبری در حوزه راه‌وشهرسازی و هواشناسی.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با برودت هوا و بارش برف در اکثر نقاط کشور شاهد خبرهای متنوعی در حوزه‌های مختلف فردوگاهی، راه و شهرسازی و هواشناسی بودیم که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌شود.


علی‌رغم اظهارات مسئولین فرودگاه مهرآباد، پرواز تهران- ارومیه به خاطر نامساعد بودن شرایط جوی پنج ساعت به تأخیر افتاده است.


مسول نظارت مرکز مدیرت راههای کشور، گفت: محور و آزاد راه از جاده های کشور به دلیل بارش برف مسدود اعلام شد.


مدیرکل پیش‌بینی هواشناسی گفت: امروز تا فردا رشته‌کوه البرز با برف، کولاک و وزش باد شدید همراه است به طوری که در تهران وزش باد با سرعت 10 تا 15 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.


طی شبانه‌روز گذشته، كل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1629 ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 13.4 درصد کاهش را نشان می‌دهد.


امروز سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، مركز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق كشور فعال شده كه پیامد آن ابرناكی، بارش باران و برف، در پاره ای نقاط وزش باد شدید موقت است.


پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد به حالت طبیعی بازگشت و در حال حاضر تمامی پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه در حال انجام است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار