گروسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جبهه جوانان امروز در انتخابات مجلس دهم مستقل عمل می‌کند

دبیرکل جبهه جوانان امروز گفت که تشکل سیاسی متبوعش در جریان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مستقل مشارکت خواهد داشت.

مجید گروسی دبیر کل جبهه جوانان ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های انتخاباتی تشکل سیاسی متبوع خود اظهار داشت:‌ در انتخابات مجلس با لیست مستقل شرکت کرده و با هیچ گروهی ائتلاف نمی‌کنیم هرچند ممکن است، مشترکاتی با بعضی از فهرست‌ها داشته باشیم.

وی افزود:‌ اعتقاد ما بر این است که جوانان عزیز کشور ما خارج از هر جنسیت می‌توانند در اداره و نظارت امور کشور موفق و تأثیرگذار باشند و زمان آن رسیده پس از سه دهه و اندی بعد از انقلاب اعتماد به جوانان از شعار خارج‌شده و به‌صورت عملی با دادن جایگاه به جوانان خود را نشان دهد.

دبیر کل جبهه جوانان ایران امروز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما اعتقادمان بر این است نسل‌های اول و دوم انقلاب باید مسئولیت‌های خود را به جوانان واگذار کنند و لازم است ما جوانان را برای این مسئولیت‌های کلان آمده کنیم، در این دوره از انتخابات مجلس در لیست انتخاباتی خود در کل کشور سعی می‌کنیم که از نیروهای جوان و کارشناس استفاده کرده و موردحمایت قرار دهیم و از مردم عزیز کشور توقع دارم به جوانان ایران عزیز اعتماد کرده تا این جوانان بتوانند در ساخت و پیشرفت ایران عزیز تأثیرگذار باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، ائتلاف ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار