رئوفیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولین همایش انتخاباتی حزب اسلامی ایران‌زمین دی ماه برگزار می‌شود

دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین از برگزاری اولین همایش انتخاباتی این حزب در دی ماه سال جاری خبر داد.

ابوالقاسم رئوفیان دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی حزب متبوعش برای انتخابات مجلس آینده اظهار داشت: پس از برگزاری مجمع عمومی، دور جدید فعالیت‌های حزب اسلامی ایران‌زمین آغاز شده و این حزب با رویکرد "اصول‌گرایی اصلاح‌طلبانه" در انتخابات حضور خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: با توجه به تدوین برنامه‌های انتخاباتی حزب اسلامی ایران‌زمین، سفرهای استانی این حزب در قالب برگزاری 13 همایش در 15 استان کشور برگزار خواهد شد که 3 همایش بزرگ در این راستا تدارک دیده شده است.
 
رئوفیان با اشاره به برگزاری اولین همایش حزب اسلامی ایران‌زمین تصریح کرد: اولین همایش انتخاباتی حزب اسلامی ایران‌زمین، 4 دی ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
 
دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین در پایان اظهار داشت: پس از مشخص شدن  گزینه‌های حزب اسلامی ایرانی‌زمین برای نامزدی انتخابات مجلس، اسامی به شورای عالی جبهه ایستادگی ارائه شده و در آنجا در مورد داوطلبان نهایی این حزب تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار