صمیمی: جنبش‌های دانشجویی نقش مهمی در حفظ ارزش‌های انقلاب دارند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: نام‌گذاری اماکن و پایانه‌های سطح شهر یکی از راه‌های اصلی حفظ یاد شهیدان برای نسل آینده است.

آماده////////// نام‌گذاری معابر و پایانه‌های شهر به نام شهدا
حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با تکریم و بزرگداشت شهدای رسانه، اظهارکرد: شهیدان از جمله افرادی بودند که دارای اهداف خاصی بوده و تداوم و استمرار این اهداف به عهده جامعه است.

وی افزود: برای آن‌که به بهترین شکل ممکن بتوانیم پیام‌های آنان را به خوبی انتقال دهیم با گذاشتن نام این شهیدان به اماکن و پایانه‌های سطح شهر که عبور و مرور مردم است می‌توانیم یاد و هدف آنان را در بین اقشار مختلف جامعه از کوچک‌ترین فرد تا پیرترین آن‌ها حفظ کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به همکاری بنیاد شهید با دانشگاه‌ها در زمینه توسعه علم و فناوری، گفت: این بنیاد یک ارتباط تنگاتنگی را با دانشگاه‌های کشور برای توانمندسازی جامعه ایثارگران و بویژه فرزندان شهدا، جانبازان و آزدگان دارد تا از لحاظ علمی توانمند شوند.

صمیمی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای پرورش افراد نخبه انجام داده ایم تا با تشکیل ستاد‌های شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌ها ارتباط موثری بین 2 سازمان برقرار کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اهداف را در سه بخش علمی، فرهنگی و بخشی مربوط به تعمیم این دو برای جامعه بزرگ و در مجموعه دانشگاه و دانشجویان دنبال می‌کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در رابطه با نقش جنبش‌های دانشجویی در زنده نگه داشتن و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: تشکل‌ها بویژه جنبش‌های دانشجویی نقش بسزایی در حفظ ارزش‌های انقلاب ایفا می‌کنند.

صمیمی تصریح کرد: دانشجویان در رشته‌های مختلف تحصیلی و با شرکت در جنبش‌های دانشجویی و به واسطه علومی که فرا می‌گیرند دارای بینشی دقیق هستند که بر جامعه و لایه‌های مختلف آن اثر می‌گذارند.

وی گفت: این جنبش‌ها با پیام‌رسانی خود در زمینه نیاز بخش‌هایی از نظام به اصلاحات موثر و در بحث مدیریت ساختار دولت‌ها یکی از پایه‌های اصلی محسوب می‌شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار