صف اهالی‌دمشق برای نبردباداعش+تصاویر

دومین گروه از اهالی دمشق و حومه آن که خواستار عضویت در ارتش سوریه برای دفاع از شهرها و مناطقشان بودند، دوره آموزشی خود را با موفقیت طی کردند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،دومین گروه از داوطلبان دمشقی و حومه این شهر که خواستار پیوستن به ارتش سوریه برای دفاع از شهرها و روستاهایشان بودند، دوره آموزشی خود را با موفقیت گذراندند تا از این به بعد به صف ارتش سوریه پیوسته و به نیروهای آن در نبردها علیه گروه‌های ترویرستی کمک کنند.
در این دوره که دوره دوم به شمار می رود، فنون و مهارت‌های رزمی و تئوری های نظامی توسط افسران ارتش سوریه به داوطلبان آموزش داده شد.

منابع میدانی تأکید کردند که صدها نفر از اهالی دمشق و حومه آن پیش از این از آمادگی و رغبت خود برای پیوستن به صفوف ارتش سوریه و جلوگیری از ورود گروه‌های تروریستی به روستاها و شهرک‌هایشان در مناطق حومه دمشق خبر داده بودند و بر این اساس گروه‌های حمایت از خود تشکیل شد و چند هفته قبل نخستین دوره آموزشی برای این دسته از دواطلبان برگزار شد.

یک منبع نظامی تأکید کرد که گروه‌های حمایت از خود به مثابه یار نظامی برای نیروهای مسلح در مناطقی که بازپس گرفته می شود هستند و به آنها در تثبیت امنیت و ثبات که آن را در خلال دوره آموزش نظامی فشرده  در یکی از پادگان‌های نظامی ارتش یاد گرفتند، یاری می رسانند.

این منبع تاکید که این گروه آخرین گروه از داوطلبان نیستند که به صفوف ارتش سوریه نخواهند بود، زیرا استقبال برای پیوستن به این گروه‌ها مدام در حال افزایش است و این دوره ها منحصر به دمشق و حومه آن نخواهد بود بلکه در مناطق و شهرهایی که اهالی آن مایلند به صفوف ارتش سوریه بپیوندند، تشکیل خواهد شد.

صف اهالی‌دمشق برای نبردباداعش+تصاویر



صف اهالی‌دمشق برای نبردباداعش+تصاویر



منبع:تسنیم
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: اهالی ، دمشق ، نبرد ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
تا سپاه پاسداران مستقل از ارتش در سوریه تشکیل نگردد پیروزی هیچ وقت قطعی نمی گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
خدایا کمکشون کن
آخرین اخبار