لرستان،

احداث درمانگاه ویژه فرهنگیان در دورود

مدیر آموزش‌ و پرورش دورود گفت: احداث درمانگاه ویژه فرهنگیان در شهرستان دورود در دستور کار قرار دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی‌محمد یاراحمدی در شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان دورود با اشاره به کمبود آموزگار در مقطع ابتدایی که سال گذشته آموزش‌ و پرورش شهرستان دورود با آن مواجه بود، اظهار داشت: به همین منظور پیگیری‌های فراوانی را به‌منظور استخدام نیروهای مورد نیاز صورت گرفته است و خوشبختانه تاکنون نزدیک به 50 نفر از نیروهای شاغل در مهدهای کودک و نیروهایی که به‌صورت خرید خدمت مشغول به فعالیت بوده‌اند در آموزش‌ و پرورش شهرستان دورود استخدام‌ شده‌اند.

وی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که طی ماه‌های گذشته صورت گرفت، ساماندهی تالار فرهنگیان بود که پیش از این از نظر هزینه‌ها برای آموزش‌ و پرورش مشکلاتی را به بار آورده بود، که به همین منظور این سالن از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شد و پس از آن شاهد کاهش مشکلات رفاهی این مجموعه بوده‌ایم.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان دورود دیگر اقدام انجام‌شده را ساماندهی سالن‌های ورزشی این مجموعه بیان کرد و گفت: سعی شده است تا درآمدهای مجموعه‌های ورزشی در حوزه ورزش دانش‌آموزی هزینه شود.

وی پیگیری وضعیت بهداشتی مدارس را دیگر اقدام انجام‌شده در حوزه آموزش‌ و پرورش بیان کرد و گفت: با توجه به مشکلی که تحت عنوان بیماری شپش در سطح کشور وجود داشت و با توجه به اهمیت موضوع با همکاری مجموعه شبکه بهداشت در این مدت مسیر خوبی را در بحث آموزش طی کرده و تمامی مدارس ما مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

یاراحمدی کمبود خودرو را یکی از مشکلات آموزش‌ و پرورش دانست و گفت: مجموعه آموزش‌ و پرورش با 3 هزار نفر معلم و کارکنان و 30 هزار نفر دانش‌آموز تنها دارای دو خودرو است که آن‌ها نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، لذا درخواست خرید خودرو از محل درآمدهای اختصاصی آموزش‌ و پرورش شهرستان را به اداره‌کل ارائه داده‌ایم که امیدواریم با تحقق این موضوع شاهد رفع بخشی از مشکلات این اداره باشیم.

وی تصریح کرد: تصویب طرح احداث درمانگاه ویژه فرهنگیان یکی دیگر از اقدامات انجام شده بود که امیدواریم با کمک خیرین و درآمدهای آموزش‌ و پرورش در یکی از اماکن موجود این اداره احداث شود.

این مسوول در ادامه از برپایی دو همایش تحت عنوان گویش‌های محلی و یادواره استاد حسین یوسفی در شهرستان دورود خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک دستگاه‌های اجرایی شهرستان این دو همایش را در سطح بسیار قابل قبولی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.