تشابه اسمی با داعش، بازی های اینترنتی را هم به دردسر انداخت + تصاویر

یک وبسایت بازی های اینترنتی به دلیل تشابه اسمی یکی از ابزارهایش با "داعش،" مجبور به تغییر نام آن شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "کوتاکو،" پیش از رسوایی های وحشیانه گروه تروریستی داعش در جهان، وبسایت بازی های اینترنتی "ایو آنلاین" ابزاری به نام "سامانه شناسایی ناو اینترباس" در اختیار داشت که به انگلیسی مخفف کلمه "داعش" بود؛ اما بازیکنان این وبسایت به تازگی متوجه شده اند نام این ابزار از "سامانه شناسایی ناو اینترباس" یا "داعش" به "درخت ناو" تغییر کرده است. به گفته یکی از کارکنان شرکت بازی های اینترنتی "سی سی پی"، وبسایت "ایو آنلاین" نام این مرورگر را به دلیلی که شما فکر میکنید تغییر نداده است؛ توجیه آنها درباره تغییر نام این است:

"باید بدانید تغییر نام این ابزار هیچ ارتباطی به گروه تروریستی داعش ندارد. علت تغییر این است که نام ابزار "داعش" برای بازیکنان جدید کمی مبهم و گیج کننده بود."

به گفته بسیاری از بازیکنان وبسایت "ایو آنلاین،" استدلال آنها از تغییر این نام کاملا به جاست؛ زیرا استفاده از نام "درخت ناو" بسیار مناسب تر از "سامانه شناسایی ناو اینترباس" است.

"ایو آنلاین" یک وبسایت بازیکن محور است که صدها هزار بازیکن از سراسر جهان دارد. بازیکنان می توانند در این وبسایت به اکتشاف، نبردهای حماسی و جنگ های اقتصادی بپردازند. شخصیت های این وبسایت، خلبان ناوهای جنگی در کهکشان هستند. بیش از 200 ناو جنگی مختلف در این وبسایت وجود دارد. ابزار "داعش" یک درخت از همه ناوهایی که در وبسایت "آنلاین ایو" موجود است، در اختیار بازیکن قرار می دهد. این درخت همانند یک سامانه شناسایی، بازیکن را راهنمایی می کند. 

تشابه اسمی با داعش، بازی های اینترنتی را هم به دردسر انداخت + تصاویرتشابه اسمی با داعش، بازی های اینترنتی را هم به دردسر انداخت + تصاویر
تشابه اسمی با داعش، بازی های اینترنتی را هم به دردسر انداخت + تصاویر
انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار