عرضه تبلت پيکسل C گوگل آغاز شد

پيکسل C، تبلت ساخت گوگل در فروشگاه گوگل قابل دسترسي است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اين تبلت از تراشه‌ي انويديا Tegra X1 و پردازنده‌ي گرافيکي Maxwell و رم 3 گيگابايتي استفاده مي‌شود.
گوگل بالاخره تبلت پيکسل C را براي خريد عرضه کرده است و مي‌توان از طريق فروشگاه اينترنتي سخت‌افزار اين شرکت، آن را خريداري کرد. پيکسل C اولين تبلتي است که توسط اين موتور جستجو طراحي و توليد شده است. براي ساخت آن گوگل با هيچ شرکت ديگري وارد همکاري نشده است.

پيکسل C در اواخر ماه سپتامبر هم‌زمان با گوشي‌هاي هوشمند نکسوس 6P و نکسوس 5X معرفي شد و عرضه شدن آن مدت زمان زيادي طول کشيد. اما حالا بالاخره به بازار راه يافته است. قيمت مدل 32 گيگابايتي تبلت پيکسل C معادل 499 دلار و قيمت مدلي که ظرفيت حافظه‌ي 64 گيگابايتي دارد، 599 دلار است. داک صفحه کليدي که به‌طور مغناطيسي به تبلت وصل مي‌شود هم 149 دلار قيمت دارد.

تبلت پيکسل C گوگل يک صفحه نمايش به اندازه‌ي 10.2 اينچ و وضوح تصوير 2560 در 1800 پيکسل دارد که با اين حساب تراکم پيکسلي آن 308 پيکسل بر اينچ مي‌شود. در اين تبلت از تراشه‌ي انويديا Tegra X1 و پردازنده‌ي گرافيکي Maxwell و رم 3 گيگابايتي استفاده مي‌شود. دوربين اصلي اين دستگاه 8 مگاپيکسل و دوربين سلفي آن هم 2 مگاپيکسل است. از ديگر ويژگي‌هاي تبلت پيکسل C مي‌توان به Wi-Fi، بلوتوث، پورت USB Type-C و باتري 34.2 واتي اشاره کرد. در اين تبلت سيستم عامل اندرويد 6.0 مارشمالو نصب شده است.

ابعاد اين دستگاه 242 در 179 در 7 ميلي‌متر است و معادل 517 گرم وزن دارد. بدنه‌ي پيکسل C از جنس آلومينيوم ساخته شده و تنها در يک رنگ نقره‌اي عرضه مي‌شود.

منبع:صبحانه
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: تبلت ، پیکسل ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.