هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال

نبرد انتقامی خوراکچی مقابل گیتی پسند/ تاسیسات به دنبال حفظ رکورد مقاومتی

مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران روز دوشنبه با برگزاری شش دیدار هفته بیست و دوم پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش دیدار ادمه می یابد که در ادامه به بررسی این رقابتها می پردازیم.

گیتی پسند اصفهان - میثاق تهران
 
یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته بین یک تیم مدعی و یک تیم فانوس به دست برگزار می شود. محمود خوراکچی سرمربی ابتدای فصل گیتی پسند اصفهان که در نیم فصل به دلیل نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد بار دیگر فرصت دارد مقابل این تیم قرار گیرد و انتقام پایان تلخ همکاری اش را بگیرد. این درحالی است که کسب نتایج ضعیف خوراکچی در این فصل در میثاق هم ادامه داشته و این مربی با تیمی که در نیم فصل اول 18 امتیاز گرفته بود تنها پنج امتیاز کسب کند و در معرض سقوط قرار گیرد. در طرف مقابل رضا لک که در میثاق موفق بود و بار دیگر به اصفهان بازگشته مقابل یاران سابقش قرار می گیرد و فرصت دارد تا با برتری مقابل میثاق مدعی قهرمانی باشد.
 
مقاومت البرز - تاسیسات دریایی تهران
 
تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران که صدرنشین لیگ فوتسال می باشد، در هفته بیست و دوم در کرج میهمان تیم مقاومت است. شاگردان اماده فلاح که در نیم فصل دوم خیلی خوب نتیجه گرفته اند در این دیدار به دنبال شگفتی سازی هستند اما به خوبی می دانند در سه بازی قبلی که مقابل تاسیسات قرار گرفته اند، هرگز موفق به گلزنی نشده اند و یک تساوی بدون گل بهترین نتیجه انان است. اما با توجه به شرایط خوب مقاومت می توان یک نبرد جذاب را در این بازی شاهد بود.
 
فردوسی مشهد - مس سونگون ورزقان
 
تیم مس سونگون دومین مدعی قهرمانی در این هفته میهمان فردوسی مشهد است. فردوسی ها که در نه هفته اخیر سه امتیاز گرفته اند هر روز بیشتر به سقوط نزدیک می شوند و با توجه به شرایط تیمداری پدر و پسری هیچ فکری برای فرار از سقوط نمی کنند. مسی ها هم همچنان در تعقیب تاسیسات به سه امتیاز بازی بسیار نیازمندند. 

حفاری اهواز - فرش ارای مشهد

تیم بالانشین حفاری در این هفته میزبان فرش ارای مشهد می باشد و شاگردن مجید مرتضایی باید برای فرار از پایین جدول به دنبال نتیجه گیری در این دیدار باشند. اما تیم خوب حفاری در اهواز مهار نشدنی است و در همین میزبانی اخرشان همشهری فرش ارا را تحقیر کردند تا فرشی ها هم با احتیاط به دنبال حداقل امتیاز باشند.  
 
شهروند ساری - منصوری قرچک  
 
دیدار حساس پایین جدول در این هفته در قلعه عقابها برگزار می شود. شاگردان نعمتی فرصت دارند از دیدارهای دشوار فردوسی و فرش ارا و میثاق، استفاده کرده و با کمک.هوادارانشان و برد تیم منصوری کمی از خطر نجات پیدا کنند و بعد از مدتها از قعر جدا شوند. منصوری ها هم بعد از شکست مقابل اذرخش باید شخصیت و نام باشگاه منصوری را نشان دهند و برای ابروی خود بجنگند. به علاوه که ادامه نتایج ضعیف منصوری می تواند این تیم را هم مدعی سقوط کند. 

آذرخش بندرعباس - یاسین پیشرو قم
 
کم حساسیت ترین دیدار هفته بیست و دوم در بندر به میزبانی اذرخش برگزار می شود. یاسین پیشرو قم و اذرخش بندرعباس دو تیم میانه جدولی که نه خطری برای سقوط حس میکنند و نه امیدی به قهرمانی دارند فقط برای قرار گرفتن در جایگاه مناسب تر تلاش می کنند.
 
دبیری تبریز هم در این هفته استراحت می کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار