برتری مس و تاسیسات، تساوی خانگی گیتی پسند/ فرار ۴۵ ثانیه ای شهروند از سقوط ، مشهدی ها در قعر

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش بازی همزمان در شش شهر مختلف به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم جذاب تر شد.

گیتی پسند اصفهان ۵ – میثاق تهران ۵

گلزنان: احمد اسماعیل پور ۴ و حسین سلطانی ( گل بخودی )، مجید حاجی بنده ۲ و عارف بلوکی ۲ و الیاس براتی( میثاق )

دیدار حساس و حیثیتی هفته بیست و دوم در اصفهان با تساوی گیتی پسند اصفهان و  میثاق تهران به پایان رسید. در این دیدار شاگردان محمود خوراکچی موفق شدند در اصفهان یاران سابق این مربی را موقف کنند تا خوراکچی که به دلیل عملکرد ضعیفش از گیتی پسند اخراج شده بود، درون زمین حرفهایش را به مدیران گیتی پسند بزند و دست این تیم را عملا از قهرمانی کوتاه کند. در این دیدار ابتدا گیتی پسند از حریف خود پیش افتاد اما بعد از آن دردو مقطع میثاقی ها با دو گل اختلاف از گیتی پسند پیش افتادند و اگر درخشش احمد اسماعیل پور و چهار گل وی نبود، چه بسا یک شکست خانگی در کارنامه گیتی پسند ثبت می شد. میثاقی ها با این تساوی شرایط مناسب تری پیدا کردند اما گیتی پسند رصت بازی خانگی برای قهرمانی را به سادگی از دست داد تا در هفته های اینده شاهد رقابت مس و تاسیسات و دبیری برای قهرمانی باشد.

مقاومت البرز ۲ – تاسیسات دریایی تهران ۷

گلزنان: مهرداد قنبرزاده و حمید بخشی ( مقاومت ) ، علی اصغر حسن زاده ۲ و علی ابراهیمی ۲ وحمید احمدی و محسن منتظمی و مجید رییسی (  تاسیسات )

تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران در برابر شگفتی ساز هفته های اخیر لیگ موفق بود و با بازی برتر در هر دو نیمه این تیم را گلباران کرد تا با تفاضل مناسب تری در صدر جدول بماند. در این دیدار تاسیساتی ها در همان نیمه اول دو بار گلزنی کردند تا با تک گلی که از میزبان دریافت کردند با برتری به رختکن بروند اما در نیمه دوم موتور شمسایی و یارانش روشن شد و این تیم پرمهره موفق شد ۵ بار دیگر گلزنی کند و با دریافت یک گل دیگر، با برتری ۷-۲ پیروز میدان باشد. تنها نکته مثبت مقاومتی ها در این دیدار این بود که بعد از ۱۳۵ دقیقه موفق به باز کردن قفل دروازه تاسیسات دریایی تهران شدند.

فردوسی مشهد یک – مس سونگون ورزقان ۴

گلزنان: میثم خیام ( فردوسی )، مسلم رستمی ها و بلو و حسین طیبی و محمد حسین درخشانی ( مس )

دیگر تیم بالانشین جدول یعنی مس سونگون ورزقان هم موفق شد در خارج از خانه مقابل فردوسی به برتری برسد تا این تیم را به قعر جدول تبعید کند. فردوسی ها که در نه بازی اخر سه امتیاز گرفته بودند در این هفته هم مغلوب شاگردان افضلی شدند تا بیش از هر تیمی مدعی سقوط باشند. در این دیدار مسی ها خیلی زود دو گل زدند تا با خیال راحت کارهای تاکتیکی خود را مرور کنند. در نیمه دوم هم تلاش دو تیم تغییری در روند بازی ایجاد نکرد تا بازی با نتیجه نهایی ۴-۱ به اتمام برسد و مس سونگون همچنان در تعقیب صدرجدول بماند.

حفاری اهواز ۲ – فرش ارای مشهد صفر

گلزنان: فرهاد توکلی و علیرضا رفیعی ( حفاری )

تیم فوتسال حفاری اهواز در هفته بیست و دوم موفق شد تیم فرش آرای مشهد را شکست دهد. در این دیدار که به دلیل مشکلات بوجود امده بعلت بارش باران با تاخیر ۱۵ دقیقه ای آغاز شد، تیم حفاری در دقیقه ۱۷ به گل اول رسید و برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم این بازی که نسبتا متعادل و جذاب پیگیری شد هم شاگردان حسن زاده بار دیگر گلزنی کردند تا مشهدی ها همچنان در خارج از خانه ناموفق باشند. با این شکست شاگردان مرتضایی همچنان در نطقه خطر قرار دارند و تنها امیدشان برای بقا کسب امتیاز در میزبانی های اینده خود است.

شهروند ساری ۲ – منصوری قرچک یک

گلزنان: حمیدرضا ره انجام و طاها مرتضوی ( شهروند)، حمید نصیری ( منصوری )

در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته تیم شهروند ساری موفق شد با یک شروع توفانی از انتها جدول جدا شود و فردوسی را به قعر بفرستد و منصوری را هم به جمع گزینه های سقوط نزدیک کند. در این دیدار شاگردان نعمتی در ۴۵ ثانیه اول موفق شدند دو بار دروازه منصوری را بگشایند تا داورزنی در همان زمان مجبور به گرفتن وقت استراحت شود. با این تایم اوت کمی فشار از منصوری ها برداشته شد و کم کم توانستند خود را در زمین پیدا کنند و حتی با گلزنی کاپیتان خود فاصله را به حداقل برسانند اما در نیمه دوم هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا کار با نتیجه ۲-۱ به سود میزبان پایان یابد. شهروندی ها با این سه امتیاز بسیار به بقا امیدوار شدند.

آذرخش بندرعباس ۲ – یاسین پیشرو قم یک

گلزنان: سینا احمدیان پور و محمد حسینی نژاد ( آذرخش )، محمد حسین کوهستانی ( یاسین پیشرو)

در تنها دیدار خارج از حس اسیت این هفته تیم آذرخش بندرعباس موفق شد تیم متمول یاسین پیشرو را شکست دهد تا به یک قدمی این تیم برسد. آذرخشی ها که با توجه به تجربه کم در لیگ برتر و شروع نا امید کننده و شرایط بد مالیشان از گزینه های سقوط به حساب می امدند در نیم فصل دوم مسابقات با نتایج خیره کننده خود موفق به صعود در جدول شده اند و نه تنها مدعی سقوط نیستند که در نیمه بالی جدول و تنها یک امتیاز کمتر از تیم ششم قرار دارند. تیم شایسته اذرخش با برتری مقابل یاسین پیشرو کاملا از خطر سقوط رها شد.

دبیری تبریز هم در این هفته استراحت می کند.


انتهای پیام/ 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار