شهنازی:

نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان صورت گیرد/ شجاعی نمی‌تواند به این زودی‌ها استعفا دهد

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در آستانه المپیک باید نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشت زیرا بانوان توانایی خود را با این همه محدودیت نشان داده‌اند.

نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان صورت گیرد/ شجاعی نمی‌تواند به این زودی‌ها استعفا دهدبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهرخ شهنازی در خصوص حضور بانوان در مسابقات المپیک اظهار کرد: باید عنوان کنم با توجه به مسابقات المپیک باید توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان شود زیرا بانوان توانایی‌های خود را با محدودیت‌ها نشان داده‌اند و در آستانه مسابقات المپیک نگاهمان به ورزش بانوان ویژه‌تر باشد.

وی  در ادامه با توجه به استعفای شجاعی افزود: باید عنوان کنم شجاعی به این زودی‌ها نمی‌تواند استعفا کند زیرا دارای شغل و سمت  مهمی است و باید پروسه‌های خود را طی کند ما باید فردی را جایگزین شجاعی کنیم و این مهم از طریق انتخابات مشخص می‌شود.

شهنازی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به زمان کم مسابقات المپیک ریو کمیته با وزارت ورزش در آستانه المپیک هیچگونه چالشی ندارد و این دو مجموعه برای موفقیت ورزش به خوبی باهم کار می‌کنند و امیدواریم این دو نهاد ورزشی در پایان به موفقیت کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو ختم شود.

وی در پایان یاد آور شد: با همدلی دو نهاد ورزشی می‌توان شاهد موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی در المپیک ریو شد و امیدواریم این اتحاد به موفقیت ورزش ایران در عرصه‌های بین المللی ختم شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

برچسب ها: شهنازی ، کمیته ، شجاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار