پودینه: پروژه شهر قدس از عجیب‌ترین طر‌ح‌های کشوری محسوب می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: بهره‌برداری از پروژه ورودی این شهر یکی از نیازهای جدی منطقه مذکور به شمار می‌رود که متأسفانه پس از گذشت سال‌ها همچنان امکان افتتاح آن فراهم نشده است.

خدابخش محمدزاده پودینه رئیس شورای اسلامی شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم بهره‌برداری از پروژه ورودی این شهر اظهار کرد: به طور یقین افتتاح این طرح نقش مؤثری در کاهش ترافیک ناحیه مورد اشاره ایفا می کند اما با وجود اهمیت مضاعف آن روند احداث و بهره‌برداری بسیار کند پیش رفته است.

وی افزود: رایزنی و مکاتبات بسیاری با دستگاه‌ها و ادارات متولی انجام شده اما تاکنون توفیق مطلوب و قابل توجهی حاصل نشده است.

پودینه عنوان کرد: برخی از مردم گمان می کنند پارلمان شهری قدس نسبت به این پروژه بی‌تفاوت است، در صورتی که طرح پل ورودی از آغاز به کار شورای اسلامی چهارم قدس در اولویت اصلی این مجموعه قرار داشته و در حال حاضر نیز دغدغه‌هایی جدی در این خصوص داریم.

وی افزود: شورای شهر قدس تاکنون 7 میلیارد تومان برای تسریع روند احداث به طرح مذکور کمک کرده که این امر مؤید عزم وتلاش پارلمان شهری برای به ثمر رسیدن این پروژه است.

پودینه یادآور شد: در سفر رئیس جمهور به شهرستان قدس این طرح مورد توجه ویژه قرار گرفت که امیدواریم  با اعتباراتی که برای آن در نظرگرفته شده افتتاح پروژه با سرعت و شتاب هرچه بیشتری محقق شود.

انتهای پیام / 

برچسب ها: پروژه ، قدس ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار