عدم نظارت کافی بر کیوسک‌های فعال در شهر ملارد

عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: ساماندهی کیوسک‌های فعال در سطح شهر ملارد از ضروریات اجتناب ناپذیری است که باید با دقت نظر مضاعف در اولویت قرار گیرد.

عدم نظارت کافی بر کیوسک‌های فعال در شهر ملاردحاجعلی بحری عضو شورای اسلامی شهر ملارد در گفتگو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم نظارت هر چه دقیقتر به فعالیت کیوسک‌ها در این منطقه اظهار کرد: طبق قانون، حوزه فعالیت دکه‌ها و کیوسک‌های شهری در سه عرصه صنایع دستی، گل فروشی و مطبوعات تعریف شده، اما در منطقه‌ای همچون ملارد با این جمعیت انبوه و متکثر (400هزار نفر)، حتی یک کیوسک صنایع دستی و گلفروشی وجود ندارد.

وی افزود: طبق قانون واگذاری دکه‌ها از سوی افراد بر خلاف قوانین است و کیوسک واگذار شده نباید مجددا توسط شخص به فردی دیگری منتقل شود، اما در ملارد دکه‌هایی وجود دارد که بعضا چهار تا پنج دست چرخیده و گاه با مبالغ پنج تا هفت میلیون تومانی (در ماه) اجاره داده می‌شود.

بحری گفت: فروش سیگار به واسطه دکه‌ها باید بر اساس چارچوب‌های تعیین شده و توضیع متوازن شهری انجام شود، اما در این خطه اغلب دکه‌ها به فروش و توزیع سیگار مشغول  هستند.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد یادآور شد: استمرار فعالیت دکه‌ها تا پاسی از شب و فراتر از ساعت پیش بینی شده (11 شب به بعد)، سیمای نامناسب دکه‌ها، عدم برخورداری از انشعاب برق و استفاده از جریان برق به صورت غیر مجاز از نمونه نارسایی‌های موجود در این بخش است که انتظار می‌رود با لحاظ شدن نظارت هرچه بیشتر اقدامات لازم برای رفع آن اجرایی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار