توضیحات مدیر کل سینمای حرفه ای درباره اکران «آوازهای سرزمین من»

مدیرکل سینمای حرفه ای درباره مسائل مطرح شده از سوی تهیه کننده فیلم «آوازهای سرزمین من» درباره اکران این اثر سینمایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی درباره مسائل مطرح شده درباره اکران فیلم «آوازهای سرزمین من» من اظهار کرد: پخش کننده و تهیه کننده فیلم «آوازهای سرزمین من» در شورای صنفی نمایش فیلم حضور پیدا کرده و به درستی از روند نمایش فیلم آگاه شدند؛ اکنون حیرت آور است که همچنان در این باره اطلاعات غلط ارائه می شود.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی با مصاحبه های خود این گونه وانمود می کنند که دولت  برای اکران این اثرتلاشی نکرده است.

مدیر کل سینمای حرفه ای تصریح کرد: به رغم اینکه ساز و کار اکران غیر دولتی است ما از شورای صنفی نمایش فیلم درخواست کردیم همراهی لازم برای اکران فیلم آوازهای سرزمین من انجام شود اما ساز و کار درستی برای اکران فیلم یاد شده از سوی تهیه کننده انجام نشد.

فرجی عنوان کرد: در شهریور و مهر سال جاری چند بار با تهیه کننده برای اکران فیلم «آوازهای سرزمین من»  جلسه گذاشتیم و اعلام شد که علاقه مند به نمایش این اثر سینمایی هستیم.

وی با بیان اینکه نباید اطلاعات غلط در این باره داده شود گفت: تهیه کننده تلاشی برای اکران فیلم نمی کند و همراهی های لازم برای نمایش این اثر سینمایی انجام شده است. با عنایت به این بحث ها اداره کل سینمای حرفه ای و شورای صنفی نمایش فیلم آمادگی همراهی برای نمایش فیلم آوازهای سرزمین من را دارند .


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار