قزوین؛

پارک باراجین به عنوان یک پروژه ملی باید مطرح باشد

استاندار قزوین گفت: این پروژه مجموعه عظیمی بوده که در مسیر کریدور عبور و مرور 12 استان کشور قادر است به یک مکان پرجاذبه برای جذب گردشگر تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛فریدون همتی افزود: مباحث مدیریت شهری از موضوعات مهم استان است و این مجموعه با عملکرد همراه با عقلانیت، وفاداری به رأی مردم، تخصص و تعهد سابقه خوبی را در اذعان مردم به جای گذاشته است.


وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری قزوین قادر بوده است با توجه به اختلاف سلایق و دیدگاه‌ها با عقلانیت به تصمیمات مشترک و یکسانی دست یابد و از اختلافات به دور باشد که این امر قابل تقدیر و ستایش است.

استاندار قزوین بیان کرد: تصمیم واحدی که برگرفته از سلایق مختلف بین این مجموعه وجود دارد نشانگر وجود برجستگی‌های خاص این مجموعه است که باید به نوع انتخاب مردم تبریک بگوییم.

همتی تصریح کرد: با توجه به وجود تحریم و وضعیت اقتصادی، مجموعه عظیم خدمات ارائه شده به مردم توسط شورای شهر و شهرداری و همچنین 25 پروژه در دست اقدام، قابل تقدیر و ستایش است.

این مسوول با بیان اینکه استانداری در کنار و همراه مجموعه مدیریت شهری است، ادامه داد: از هیچگونه همراهی با این مجموعه از طرف استانداری دریغ نمی‌شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: پروژه پارک باراجین به عنوان یک پروژه ملی باید مطرح باشد به عنوان مجموعه عظیمی که در مسیر کریدور عبور و مرور 12 استان کشور که قادر است به یک مکان پرجاذبه برای جذب گردشگر تبدیل شود به‌ ویژه می‌تواند پذیرای بازدیدکنندگانی از تهران و استان البرز باشد.

همتی تأکید کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در زمان مقرر شده از دغدغه‌های ما در استان قزوین است زیرا این امر از هدر رفت منابع و از دست دادن زمان جلوگیری می‌کند که این مجموعه تاکنون به این امر مهم توجه خاصی داشته است.

وی از مساعی شهرداری قزوین در خصوص خدمات‌رسانی در زمان بارش برف و بروز کولاک در محورهای مواصلاتی قزوین تقدیر کرد و افزود: تلاش این مجموعه در خدمات‌رسانی به مردم پشتوانه عظیمی برای استان قزوین است و امید است با همکاری بیشتر از پیش بتوانیم در خدمت به مردم موفق باشیم.

استاندار قزوین در ادامه سخنان خود بهره‌مندی از توانمندی‌های بخش خصوصی را نیز در اجرای پروژه‌‌های شهری مهم برشمرد.

استاندار قزوین افزود: وجود توانمندی‌های صنعتی، کشاورزی و نزدیکی به تهران نیز از مزیت‌هایی است می‌تواند جذب سرمایه‌گذاری‌‌های داخلی و خارجی را در استان قزوین به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: پارک ، باراجین ، پروژه ، ملی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.