سازمان اوقاف کشتار دمنشانه مسلمانان مظلوم را در نیجریه محکوم کرد

سازمان اوقاف وامور خیریه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه مسلمانان مظلوم در کشور نیجریه، این اقدام ضد انسانی را نقض آشکار حقوق بشر دانست وخواستار محاکمه عوامل این جنایت شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متن این بیانیه به این شرح است: 

 یورش وحشیانه و ناجوانمردانه به منزل رهبر شیعیان نیجریه عالم برجسته شیخ ابراهیم زکزاکی و حسینیه بقیة‌الله الاعظم (عج) که منجر به شهادت و مجروج شدن بیش از صدها  تن از مسلمانان  مظلوم آن کشور شد ، مایه تأسف و اندوه فراوان جهان اسلام ، آزاداندیشان و ظلم ستیزان جهان شده است. 

بدون تردید، این حمله جنایتکارانه و تروریستی که محصول شیعه‌هراسی رسانه های وابسته به غرب و صهیونیست هاست و با همدستی حامیان تروریست  های تکفیری صورت گرفته، نزد همه انسان‌های آزاده جهان که برای کرامت انسانی و اسلامی و  آزادی مذهب احترام وحرمت قائل‌اند، محکوم است. متاسفانه این جنایت هولناک را نظامیانی مر تکب شده اند که خود باید حافظ مال و جان و نوامیس ملت مسلمان  کشور خویش  باشند؛ نه اینکه برهم زننده امنیت و قاتل آنها شوند.

 این حادثه دردناک در زمانی روی می‌دهد که جهان قربانی تروریسم کور و دست ساخته دولتهای استکباری و صهیونیستی است  و خشونت و افراطی‌گری داعش و تکفیری ها بر سر مسلمانان سایه افکنده است.

سازمان اوقاف وامورخیریه با محکوم نمودن این جنایت فجیع از اوقاف کشورهای اسلامی؛ مجامع حقوق بشری، سازمان کنفرانس اسلامی و همه دولت ها و ملت های مسلمان  و عدالت خواهان جهان می خواهد تا با محکوم  نمودن  این جنایت ددمنشانه هر چه سریع تر زمینه شناسایی و محاکمه عوامل این جنایت خونبار را فراهم ساخته، با درمان مجروحان و کمک فوری به بازماندگان این حادثه تلخ؛ مرهمی بر آلام و  دردهای آنها باشند.

روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار