رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری

جزییات اجرای طرح رجیستری گوشی تلفن همراه

درستی با اشاره به اجرای پلکانی طرح رجیستر شدن گوشی تلفن همراه گفت: گوشی تلفن همراهی که در حال حاضر در دست مردم است در جریان رجیستری به مشکلی برخورد نمی کند .

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و تلفن همراه در حاشیه آغاز بکار نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی  با تاکید بر اینکه اجرای طرح ثبت سریال یا رجیستر کردن گوشی های تلفن همراه به صورت پلکانی است گفت: تلاش ما این است که مصرف کنندگان ضرر نکنند و توصیه ما این است که از واحد های صنفی بدون برگ سبز کالا خریداری نکنند.

وی افزود:با توجه به اینکه بازار از گوشی تلفن همراه اشباع شده است اگر واحد صنفی کالای قاچاق عرضه کند به شدت با  آن برخورد می شود.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری: در حال حاضر تلفن های همراهی که سیم کارت دارند و خریدار در حال مکالمه با آن است در حال رجیستر شدن است تا کالای دست مصرف کننده دارای امنیت باشد .

وی افزود: طرح ثبت سریال یا رجیستر شدن تلفن همراه حدود 4 ماه است که به صورت پلکانی انجام می شود و برای اینکه مصرف کننده ضرر نکند به واحدهای صنفی توصیه می کنیم تا کالاهای بدون شناسنامه خرید نکند .

درستی به این نکته نیز اشاره کرد که گوشی تلفن همراهی که در حال حاضر در دست مردم است در جریان رجیستری به مشکلی برخورد نمی کند .

وی درباره کاهش واردات قاچاق کالا گفت:‌ در صورتی که فرایند زمانی واردات کالا کوتاه شود و همچنین مالیات هایی که از وارد کنندگان در گمرک و به عنوان ارزش افزوده دریافت می شود مورد تجدیدنظر قرار گیرد ، ورود کالاهای قاچاق به کشور بسیار کاهش خواهد یافت .

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری افزود: مغازه دارها هم باید دقت کنندکه کالایی که خریداری می کنند دارای مدارک معتبر و برگ سبز باشد و اگر واحدهای صنفی بدون پروانه کالای قاچاق خریداری کنند ، با آنان برخورد می شود .

به  گزارش باشگاه خبرنگاران دهمین نمایشگاه برترین های تلفن همراه و لوازم جانبی از امروز تا جمعه و از ساعت 10 تا 20 اماده پذیرایی از علاقه مندان در منطقه یافت آباد شرقی نمایشگاه بازار موبایل ایران شماره 2 است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار