رکاب‌زنان خاطی در جلسه کمیته انضباطی

نتایج کش‌مکش رکاب‌زنان به زودی در جلسه کمیته انضباطی مشخص می‌شود و با خاطیان برخورد خواهد شد.

رکاب‌زنان خاطی در جلسه کمیته انضباطی
به گزارش خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان چندی پیش، چند رکاب‌زن در اردوی تیم ملی با یکدیگر درگیر شدند حتی امیر کلاهدوز مدعی شد که وی تهدید جانی شده است، هرچند رئیس فدراسیون به دنبال آشتی دادن است اما این کش مکش‌ها باعث شد مصاحبه‌ای انجام دادیم که وی در این خصوص گفت: هم‌اکنون دو رکاب‌زن احد کافی و سهرابی نامه‌ای نوشته‌اند و برای دروغ جلوه دادن این اتفاقات، برخی از رکاب‌زنان را مجبور کرده‌اند که آن را امضا کنند تا برای حضور در کمیته انضباطی خود را بی‌تقصیر نشان دهند.

وی افزود:‌ تعدادی ار رکاب‌زنان هم نامه را امضا کرده‌اند در صورتی‌که مربی تیم ( محمود وفایی ) شاهد تمام این اتفاقات بود و اصل ماجرا را قرار شده در کمیته انضباطی توضیح دهد و نیاز به شاهد دیگری نیست.

کلاهدوز خاطر‌نشان کرد:‌ کمیته انضباطی 5 دی برگزار می‌شود و من از فدراسیون خواهشمندم فدراسیون محرومیت سنگینی برای آن‌ها درنظر بگیرد زیرا نه تنها عذر‌خواهی نکردند بلکه علیه من شهادت دروغ هم جمع کرده‌اند. این اتفاق چند سال پیش بین دو رکاب‌زن دیگر افتاد و آن‌ها را محروم کردند و از فدراسیون می‌خواهم حقم را از آن‌ها بگیرد.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد:‌ اردو تعطیل شد و ما به منزل آمدیم و رئیس فدراسیون تذکرات لازم را به این دو رکاب‌زن ملی‌پوش داد اما برای تبرئه خودشان دست به کار‌های دیگر زدند و اگر قمری که عادل است از آن‌ها حمایت کند من به کمیته انضباطی نمی‌روم.

قمری:‌ دوچرخه‌سواران خاطی باید تنبیه شوند

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری خسرو قمری در خصوص این موضوع اظهار کرد:‌باید این چند نفر را تنبیه کنم تا خجالت بکشند و در هر‌صورت جلسه کمیته انضباطی را برگزار می‌کنم تا اگر هر‌کس اشتباه کرده است معذرت‌خواهی کند و این اتفاق ختم به خیر شود.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار