خشم همسر خود را درمان کنید

با کمک به همسرتان در شناسایی منشا‌ء عصبانیتش، خشم او را کنترل کرده و او را درمان کنید.

امان ا... قرایی مقدم، جامعه شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: افرادی که دارای همسر عصبانی و پرخاشگر هستند، در ابتدا باید ریشه خشم و عصبانیت او را شناسایی کنند، طوری که با جستجو در رفتار او دریابند که مشکل ساز اصلی این رفتار، خودشان نیستند.

وی تصریح کرد: بعد از شناسایی گام اول و اطمینان از تبرئه شدن خود، باید به دنبال منشا‌ ایجاد خشم بروید چرا که با این روش می‌توانید در مقابل طغیان همسر عکس العمل مناسبی انجام دهید.

قرایی مقدم ادامه داد: اگر پرخاشگری همسرتان ریشه در مشکلات خودش دارد بهتر است با توجه کردن و بروز محبت عاطفه، او را آرام کنید و به او اطمینان دهید که در همه مراحل زندگی با او همراه هستید.

این جامعه شناس در پایان گفت: نیازهای واقعی همسر خود را درک کرده و با صحبت کردن توام با ‌آرامش و احترام، مسائل و مشکلات را با کمک یکدیگر از بین ببرید چنانچه‌ این رفتارها تاثیری در کاهش پرخاشگری وی نداشت با کمک متخصصین خشم او را مدیریت و درمان کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
من که علت بیشتر جنگ و دعوا بی پولی فقره
همش داد میزنم ندااااارم ازکجااااا بیااارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
باپول میتوانیدهمه بیماریهارادرمان کنید
حتی خشم همسر، کافی است چندین چک پول۵۰هزارتومانی ازجیب دربیاوریدوباجمله بیااین پیشت باشه مزین کنید ناگهان برق شادی ولبخندملیح مهربانی رادرچهره همسرخودمیبینیدودیگرازخشم خبری نیست.
منبع: کتاب قدرت پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
منشاء عصبانیت بی پولیه،تورم،اجاره خونه اس، ازوسط برج من کارمندپول ندارم مثل سگ وگربه من وزنم به جون هم میپریم
آخرین اخبار