کرمان؛

پیشرفت 66 درصدی ساخت مرکز توان‌بخشی ایثارگران کرمان

مدیرکل بنیاد شهید کرمان به راه‌اندازی مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثارگران به متراژ 12 هزار مترمربع در شهر کرمان گفت: این مرکز، با معماری سنتی و مصالح بومی و با کیفیت و استحکام بالا در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری محمدرضا حسنی‌سعدی با بیان اینکه مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثارگران شامل سه بخش است که تاکنون ساخت آن 66 درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: بخش توان‌بخشی این مرکز راه‌اندازی شده و بخش ورزشی آن نیز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به همکاری شهرداری کرمان در تکمیل این مجموعه از جمله ساخت باند کندرو، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی مقابل این مرکز، خواستار کمک شهرداری کرمان در محوطه‌سازی این مجموعه شد

حسنی‌سعدی گفت: امسال طی هشت ماه 17 هزار و 500 نفر به مرکز توان بخشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان مراجعه کرده‌اند.

وی هم‌چنین با بیان این‌که در جنوب‌شرق کشور بیمارستان توان‌بخشی نداریم، گفت: با راه‌اندازی بیمارستان توان‌بخشی 32 تخت‌خوابی موافقت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به پراکندگی خانواده‌های شهدا در استان اشاره و تصریح کرد: در هشت ماهه‌ی گذشته، 11 هزار دیدار از خانواده‌های شهدا انجام شده که 30 درصد از آن در شهرستان کرمان بوده است.

حسنی‌سعدی افزود: هم‌چنین در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امسال تاکنون، 400 یادواره‌ی شهدا در استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: استان کرمان در رتبه‌بندی سامان‌دهی گلزارهای شهدا، رتبه‌ی اول کشور را کسب کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان بیان کرد: در مناسب‌سازی مسکن خانواده‌ی شهدا و ایثارگران نیز در بین 32 بنیاد شهید کشور، رتبه‌ی سوم را کسب کرده‌ایم

وی خاطرنشان کرد: 220 نفر فرزند جانبازِ تحصیل‌کرده و 192 فرزند شهیدِ تحصیل‌کرده در استان کرمان بی‌کار هستند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: پیشرفت ، توانبخشی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.