کرمان؛

آموزش سربازان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

مدیر کل بهزیستی کرمان گفت :تا پایان امسال 2400 سرباز وظیفه از آموزشهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهره مند می شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی بهزیستی استان ، دکتر صادق زاده به اشاره به در اختیار گذاشتن امکانات و فضای لازم برای تمرین تیم تیراندازی با کمان معلولین و حمایت از تیم ملی ناشنوایان افزود : خدمات و تلاش های افرادی که در راستای سلامت جسم و روان دیگر اقشار جامعه همراهی می کنند ،قابل تقدیر است .

وی در خصوص همکاری اداره کل بهزیستی و مرکز05 به برخی از آمارها اشاره نمود و افزود : بهزیستی در سال 93 به 1875 نفر از سربازان وظیفه آموزش های لازم در رابطه با پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در قالب طرح اجتماع محور ارائه نموده که این رقم در شش ماه اول سال 94 به 1200 نفر رسیده است.

وی خبر از برگزاری ادامه دوره های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قالب طرح اجتماع محور داد و گفت : پیش بینی می گردد که تا پایان سال 2400 نفر سرباز وظیفه از آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهره مند می شوند که این آمار نشان دهنده توجه فرماندهی به امر سالم سازی جامعه و همکاری بین بخشی می باشد .

مدیر کل بهزیستی استان کرمان اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرهای مختلف تخصصی پیشگیری و آموزشی بهزیستی در مرکز05 تفاهم نامه همکاری با این مرکز در راستای ارایه آموزش های تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی منعقد گردد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: آموزش ، سربازان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.