طباطبایی نسب در جمع خبرنگاران:

امکان جناحی شدن خبرگان وجود ندارد

مشاور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امکان جناحی شدن مجلس خبرگان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمدرضا طباطبایی‌نسب مشاور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پس از ثبت‌نام به عنوان داوطلب مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره جناحی شدن خبرگان اظهار داشت: همیشه در هر مقطعی از اینگونه حساسیت‌ها وجود داشته و اکنون نیز برخی می خواهند چنین شائبه‌ای را به وجود آورند.

وی در ادامه با بیان اینکه داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان باید از فیلتر تائید شورای نگهبان عبور کند، تاکید کرد: شورای نگهبان مسئول بررسی صلاحیت‌ها است، از این رو امکان جناحی شدن خبرگان خیلی کم بوده و شاید امکانپذیر نباشد.

طباطبایی‌نسب در خصوص بحث نظارت بر رهبری گفت: بحث نظارت بر رهبری در متن قانون آمده و یکی از وظایف مجلس خبرگان رهبری است.

مشاور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه نظام ما قانون‌مند و قانون‌مدار است، ادامه داد: نظارت بر رهبری قانونی است و مقام معظم رهبری همواره فرموده‌اند که باید طبق قانون عمل شود.

بر اساس این گزارش همچنین محمدحسین نیکنام مشاور سابق وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در محل فرمانداری تهران برای ثبت نام در انتخابات مجلس دهم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قصد دارم با همراهی جمعی از دوستان همفکرم که گرایش اصولگرایی دارند، در انتخابات شرکت کنم.

وی در خصوص وحدت گفت: آن مقدار که وحدت به انجام بهتر کارها و روشن‌تر شدن مواضع کمک کند، قابل انجام است، ولی اگر به مباحث اختلاف‌انگیز منجر شود، مورد نظر رهبری، مسئولان و مردم نیست.

نیکنام با بیان اینکه در طی سالهای اخیر نظر غالب در نظام توجه به امر سلامت است، اظهارداشت: جامعه هنگامی می‌تواند مراحل توسعه را طی کند که سالم باشد لذا سلامت اجتماعی، معنوی و سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، دولت ، ثبت نام ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.