اراک؛

افزایش 100 درصدی تعدادداوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی

تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی به 100 نفر رسید که 100 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در استان و استاندار از ستاد انتخابات گفت: تاکنون(9 صبح امروز چهارشنبه 2 دی) 100 نفر در مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی دو برابر شده است.

حسن بیگی همچنین از ثبت نام 13 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی خبر داد که 9 نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی را خانم ها تشکیل می دهند.

بختیاری فرماندار اراک هم در جریان بازدید آیت الله دری و زمانی قمی از فرمانداری این شهر گزارشی از وضعیت و روند ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری داد و گفت: تا ساعت 9 صبح امروز دوم دی ماه در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان 26 نفر برای مجلس شورای اسلامی و 13 نفر هم برای خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند.

آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جریان بازدید از ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری اراک ،هفتم اسفند ماه را روز شکوه و عظمت ملت ایران دانست و گفت: امیدواریم یکبار دیگر با حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم در انتخابات پیش رو با سلامت ، صلابت و امانت، تلاش دشمنان را منکوب و امید مستکبران را نا امید کنیم.

زمانی قمی استاندار هم گفت: جز عمل به قانون هیچ اقدامی و عملی نخواهیم کرد و آنچه که قانون به ما تکلیف کرده است رعایت می کنیم تا سرانجام یک انتخابات پر شور را در اسفند ماه امسال رقم بزنیم.


 انتهای پیام/ی

برچسب ها: صندوق ، رای ، داوطلب ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.