در بازدید از اردوی تیم ملی در بندرعباس مطرح شد؛+عکس

گودرزی:تیم امید،امید ما در المپیک است/خدا را شکر این تیم حاشیه ندارد

وزیر ورش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی امید، با اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالیکه طبق برنامه روزانه قرار بود ملی پوشان امید صبح امروز به استراحت بپردازند، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم امید به پاس احترام حضور وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه خلیج فارس حضور پیدا کردند و یک جلسه تمرینی سبک را برگزار کردند.

در دقایق ابتدایی تمرین، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و برخی مسولان ورزشی استان با حضور در ورزشگاه خلیج فارس با کادرفنی و بازیکنان تیم امید دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این دیدار محمد مایلی کهن مدیرفنی تیم امید به معرفی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم پرداخت و سپس در خصوص شرایط تیم، بازیکنان، تمرینات و برگزاری اردوهای تدارکاتی توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این دیدار محمد خاکپور سرمربی تیم امید، ضمن خوشامدگویی به وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک، در خصوص روند آماده سازی یکسال گذشته تیم امید، گزینش بازیکنان، برگزاری اردوها و نتایج کسب شده صحبت کرد‌.

گودرزی:امید زیادی به تیم امید داریم/خدا را شکر این تیم حاشیه ندارد

سرمربی تیم امید همچنین با اشاره به برخی مشکلات تیم امید خواستار حمایت و نگاه ویژه به این تیم در آستانه اعزام به رقابت های المپیک شد.

در  این دیدار، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با اعلام حمایت از تیم امید گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچ حاشیه ای در رابطه با تیم امید وجود نداشته و با وجود کادر مجرب، این تیم در کمال آرامش پیش رفته است.  امیدواریم اگر نگاه تبعیض آمیزی هم وجود دارد مرتفع گردد تا شاهد باشیم ان شاالله تیم فوتبال المپیک کشورمان با یک کار تیمی از سوی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک،فدراسیون و حمایت مردم بتوانیم کاری کنیم که بعد از سالیان سال رکورد عدم حضورمان در بازیهای المپیک شکسته شود و شاهد حضور این عزیزان در المپیک باشیم.

محمود گودرزی افزود: به جرات می گویم و مطمئن هستم که تمامی بازیکنان حاضر در تیم امید بر اساس استحقاقی که داشته اند شانس حضور در این تیم را پیدا کرده اند که اتفاق بسیار مهم و ارزشمندی است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلاتی که در قرارداد اعضای کادرفنی تیم امید و پرداخت مطالبات و پاداش های این تیم وجود دارد، گفت: به هیچ وجه تبعیضی در بین تیم های ملی فوتبال نباید وجود داشته باشد و بارها اعلام کرده ام که شان مربیان ایرانی باید حفظ شود. قطعا به محض بازگشت به تهران پیگیر قراردادها و مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید خواهم بود.

 در ادامه این بازدید کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سئوال خبرنگاران ابراز داشت: به هر حال حسن این بازدید ها همین است که از نزدیک و از زبان کادر فنی،بازیکنان و عوامل زحمتکش آن با مسائل و مشکلات آنها آشنا شده و در صدد رفع آنها برآییم مسائل و مشکلاتشان را بهتر بشناسیم ودرخواست های آنها مورد توجه ما جهت رفع آن قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته پیش از این جلسات متعددی با مسئولین تیم فوتبال المپیک و فدراسیون در دفتر خودمان در کمیته با حضور آقای کفاشیان،کاشانی و کادر فنی داشته ایم و پیگیر مسایل آنها هستیم و امروز هم به اتفاق ورزش محترم ورزش به طور سرزده به بندر عباس آمدیم تا از نزدیک با این عزیزان دیدار داشته باشیم.

هاشمی درپاسخ به سوالی مبنی بر وجود اختلاف بین وزارت و کمیته گفت:اختلافی وجود ندارد همین حضور آقای گودرزی و ما در اردوی فوتبال المپیک بیانگر همدلی است ممکن است اختلاف سلیقه ای باشد اما وزارت ورزش متولی ورزش است و  ما وظیفه داریم با آن هماهنگ باشیم و تابع سیاستهای آن هستیم. 

گودرزی در پایان ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت و المپیکی شدن تیم امید، عکسی را به یادگار با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم امید انداخت.


 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار