پیشکوهی پور:

فدراسیون علیه ما نیست/نیازمند چترحمایتی هستیم

مدیر عامل تیم پیشگامان کویر یزد گفت: فدراسیون دوچرخه سواری رو به روی ما قرار ندارد، در کنار ماست و امیدوارم که از بخش خصوصی حمایت کند.

پیشکوهی پور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برنامه ریزی بلند مدتی که برای تیم پیشگامان کردیم، سرمایه تیم افزایش پیدا کرد و از قهرمانی کشور به اهداف بلند مدتی مانند قهرمانی آسیا دست پیدا کردیم و امسال نیز قهرمانی جاده را کسب کردیم.
 
وی افزود: هم اکنون در تصمیم‌های جدید سعی بر استفاده از رکابزنان بومی در هر استان و جایگزینی آنها به جای رکابزنان غیر بومی داریم.
 
پیشکوهی پور در خصوص نبود رکابزنان تیم باشگاه در لیگ مرحله سوم خاطر نشان کرد: تیم ما در قطر در حال رقابت بود و رقابت‌های لیگ پیست را از دست دادیم اما در خصوص اجرای این لیگ، فدراسیون زمان برگزاری را شهریور ماه اعلام کرده بود و تغییر کرد و ما هم خواهش کردیم که زمان را تغییر بدهند اما تغییری در آن ندادند و در هر صورت امیدوارم که این اختلافات برطرف شود زیرا ما و فدراسیون، رو به روی هم قرار نداریم و در کنار هم هستیم.
 
وی تاکید کرد: تیم علاقمند به حمایت از سوی فدراسیون است و امیدوارم حامی بخش خصوصی باشد تا با حمایت هم به تعامل برسیم.
 
مدیر عامل تیم پیشگامان در خصوص اینکه اعضای تیم اصلی پیشگامان با مشکل مواجه‌اند و مسابقات آسیایی هم نزدیک است و با این معضلات چگونه در مسابقات آسیایی حضور خواهند داشت بیان کرد: باید در خصوص این مشکلات مذاکراتی با سید رضایی(سرمربی تیم) داشته باشیم تا مشکلات رکابزنان و وضعیت جسمانی‌شان را بررسی کنیم.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار