تبریز؛

معرفی نفرات برترمسابقه‌ی عکاسی "هارتا" در کلیبر

نفرات برتر مسابقه‌ی عکاسی "هارتا" در شهرستان کلیبر معرفی شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز، اختتامیه مسابقه عکس "هارنا" از برنامه های جشنواره فرهنگی ورزشیعشایر در کلیبر با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این آیین "رضا وحیدی" سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر به ارائه گزارشی از روند برگزاری این مسابقه پرداخت و هدف از برگزاری آن را تهیه آثاری ناب از این منطقه جهت معرفی هرچه بهتر جشنواره و قابلیتهای فرهنگی ورزشی و توریستی منطقه کلیبر عنوان کرد .

در ادامه "رحیم قاسم زاده" معاون فرماندار شهرستان کلیبر گفت: در دولت تدبیر و امید فرهنگ و هنر جایگاه ویژه ای دارد و دولت با تمام توان از برنامه های فرهنگی و هنری حمایت می کند .

قاسم زاده عنوان کرد: نقش یک عکس در نشان دادن و انتقال فرهنگ و اطلاعات یک جامعه بسیار مهم و ماندگار است و برگزاری چنین مسابقه هایی در سطح ملی می‌تواند نقش مهمی در معرفی و انتقال جاذبه‌های شهرستان کلیبر داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد عشایر منطقه پوشش و زندگی خاصی دارند و هر اندازه بتوانیم این فرهنگ و زندگی ساده و ایرانی اسلامی را به نسل های آینده انتقال دهیم کاری بس مفید و ماندگار انجام داده ایم.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این مسابقه با اهدا لوح یادبود وهدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

برگزیدگان جشنواره به ترتیب در بخش حرفه ای، "پرویز گلی زاده" مقام اول، "جواد سروری" مقام دوم

و "پرویز انصاری " مقام سومرا به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش آماتور "توحید مهدی‌زاده" مقام اول، "محمدرضا گلی‌زاده" مقام دوم

و "معصومه رحیمی" مقام سومرا به خود اختصاص دادند.

داوری آثار این مسابقه را صالح اصغری،سیروس لطفی، محمدرضا بهمرام و معصومه فریبرزی بر عهده داشتند.

گفتنی است؛ بیست و دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی قره قیه ۱۸ اردیبهشت امسال در قشلاق هارانا برگزار شد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر با انتشار فراخوان اقدام به برگزاری مسابقه عکس از این جشنواره کرده بود.

همچنین در حاشیه این مراسم از برگزیدگان مسابقه عکس ماه خداکه در ماه مبارک رمضان برگزار شده بود تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.