کرار:

پورحیدری به من بدی نکرد، امیدوارم حالش خوب شود/ مذاکره با صبای قم دروغ است

هافبک عراقی سابق استقلال گفت: پورحیدری مرد خوبی است و بدی از او ندیدم

جاسم کرار در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: استقلالی‌ها طلبم را پرداخت نکردند و هر روز به مدیر برنامه‌هایم قول می‌دهند و امروز و فردا می‌کنند دوست ندارم به خاطر طلبم از باشگاه استقلال شکایت کنم و می‌خواهم مشکلم دوستانه حل شود.

وی افزود: شنیدم که حال پورحیدری خوب نیست امیدوارم او هر چه زودتر حالش خوب شود منصورخان مرد خوبی است و بدی به من نکرده است.

کرار ادامه داد: مشکلی با استقلال نداشتم و فقط از مسئولان حق‌و‌‌حقوقم را می‌خواستم اگر مطالباتم به موقع پرداخت می‌شد الان برای این تیم بازی می‌کردم.
هافبک تیم نفط الوسط گفت: از سپاهان پیشنهاد داشتم و حتی توافق اولیه هم صورت گرفته بود اما باشگاه سپاهان در حال ایجاد تغییر و تحولات در کادر فنی بود و آنها دایما دیدارمان را به تعویق می‌انداختند و می‌گفتند باید سرمربی جدید انتخاب شود و بعد از آن قراردادت را رسمی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دیگر از بازی در لیگ ایران خسته شده بودم و به همین خاطر به تیم نفط الوسط عراق ملحق شدم من برای حضور در نیم فصل یک میلیارد دریافت کردم و هنوز برنامه‌ای برای سال آینده ندارم.
جاسم کرار تاکید کرد: از شرایط در عراق راضی هستم و نفط تیم خوبی است امکانات خوبی هم دارد.

وی اظهار داشت: تا پایان فصل نمی‌توانم تیم خود را تغییر دهم چون با نفط قرارداد امضا کردم و اخباری هم که پیرامون مذاکره با صبایی‌ها می‌شنوید دروغ است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: کرار ، استقلال ، پورحیدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار