کرار: نظری‌جویباری، سبک‌دست و توفیقی باید پاسخگوی کسر امتیاز از استقلال باشند + عکس

هافبک عراقی پیشین تیم فوتبال استقلال در صفحه اجتماعی خود اظهارنظر عجیبی را مبنی بر اینکه استقلالی ها قفل منزل او شکسته اند را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جاسم کرار پس از اینکه در صفحه اجتماعی خود عنوان کرد که وسایل منزل و خودرویی که استقلالی ها در اختیارش قرار داده بودند به سرقت رفته است، این بار در یک پست دیگر به صراحت اعلام کرد که باشگاه استقلال از او سرقت کرده است.

هافبک عراقی سابق آبی پوشان پایتخت در صفحه اجتماعی خود گفت: طی مذاکراتی که با نگهبان ساختمان منزلم داشتم، در حالی که در عراق به سر می‌برم، قفل خانه من را شکسته و وارد آن شده‌اند. در صورتی که قرارداد خانه به نام من و اجاره‌اش را خودم پرداخت می‌کنم، باشگاه هیچ حقی ندارد که قفل را بشکند و وارد خانه‌ام شود.

کرار: نظری‌جویباری، سبک‌دست و توفیقی باید پاسخگوی کسر امتیاز از استقلال باشند + عکس

هر شخصی این کار را انجام داده تاوان کارش را پس خواهد داد. خوشبختانه پلیس انگشت نگاری کرده و در دوربین‌های مداربسته همه چیز ضبط شده است. این کار زشت و ناپسندیده از باشگاه بزرگی مثل استقلال به دور است. من به فیفا شکایتم را اعلام کرده‌ام و حق و حقوقم را کامل می‌گیرم. آقایان نظری‌جویباری، سبک‌دست و توفیقی که هیچ‌وقت به تعهدات و قراردادهایی که با بازیکنان تنظیم می‌کنند و به هیچ‌کدام عمل نمی‌کنند باید جوابگوی کسر امتیاز آینده از استقلال از طریق شکایت من به فیفا و پاسخگوی هواداران باشند.

من اسناد و مدارکی دارم که به موجب آن باشگاه موظف به پرداخت بدهی به بنده است و ظرف مدت یک هفته ماشین و خانه را تحویل بدهم. در غیر اینصورت باشگاه حق ورود به خانه من و سرقت وسایل و ماشین من را نداشته است. این کار در شأن باشگاه نیست و یک سرقت به حساب می‌رود.

کرار: نظری‌جویباری، سبک‌دست و توفیقی باید پاسخگوی کسر امتیاز از استقلال باشند

همچنین او تفاهم‌نامه میان خودش و باشگاه استقلال را منتشر کرد. این بازیکن عراقی تاکید کرده که باشگاه استقلال در صورتی می‌تواند منزل و خودروی ب‌ ام‌ وی را که باشگاه به او داده است را پس بگیرد که طبق این تفاهم‌نامه باشگاه باید مبلغ 117 میلیون تومان از مبلغ قرارداد و مالیات فصل 91-90 و 95-94 او را بپردازد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار