برای شانزدهمین روز متوالی؛ نفس پایتخت درگیر غبار و آلودگی است

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: میانگین به دست آمده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا نشان از ناسالم بودن هوای پایتخت برای گروه‌های حساس است.

برای شانزدهمین روز متوالی؛ نفس پایتخت درگیر غبار و آلودگی استمحمد تهران، معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت هوای امروز پایتخت اظهار داشت: کیفیت هوای امروز پایتخت نشینان با میانگین به دست آمده از ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با مقدار 143 همچنان برای گروه های حساس ناسالم است.

وی در خصوص ناسالم ترین منطقه شهر تهران گفت: ایستگاه سنجش آلودگی هوای ژئوفیزیک با میزان 178 از ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون منطقه‌ای است که بالاترین حد ناسالم بودن هوای تهران را به خود اختصاص داده است.

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران درباره‌ی منطقه‌ای که کمترین میزان آلودگی هوا را دارد تصریح کرد: پاسداران با میزان 87 کمترین آلودگی هوا را دارد.

رستگاری در پایان تاکید کرد: کودکان ، سالمندان و افرادی که دارای بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی دارند از حضور و تردد در فضای آزاد در مواقع غیر ضروری خود داری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار