معاون منابع انسانی قوه قضاییه:

اعلام نتایج آزمون تشریحی قضاوت در اسفندماه

معاون منابع انسانی قوه قضائیه با اشاره به برگزاری دومین مرحله آزمون قضاوت در روز جمعه، گفت: نتایج آزمون قضاوت اسفندماه اعلام می‌شود.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت قوه قضاییه؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا امینی، معاون منابع انسانی قوه قضاییه از برگزاری دومین مرحله آزمون قضاوت سال 94 در روز جمعه 4 دی ماه خبر داد و گفت: قبول شدگان در مرحله تستی آزمون قضاوت در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.
 
وی افزود: مرحله اول آزمون قضاوت سال 94، 8 آبان ماه در 16 استان کشور و 43 حوزه امتحانی با رقابت 30 هزار داوطلب برای تصدی منصب قضا برگزار شد.
 
معاون منابع انسانی قوه قضاییه تصریح کرد: نتایج این آزمون طبق اعلام سازمان سنجش در روزهای پایانی آذر ماه اعلام  شد و پس از آن داوطلبان قبول شده در آزمون تشریحی که روز جمعه برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا امینی از تفاوت دفترچه های آزمون تشریحی داوطلبان دانشگاهی و حوزوی خبر داد و گفت: دفترچه آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضاییه برای داوطلبان دانشگاهی و حوزوی به طور مجزا تهیه شده است.
 
وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون تشریحی تصدی منصب قضا گفت: اسفند ماه امسال نتایج قبول شدگان اعلام خواهد شد.
 
دفترچه آزمون تشریحی داوطلبان دانشگاهی حاوی 1 سوال از دروس حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی، یک سوال از حقوق تجارت و 4 سوال از دروس حقوق جزای عمومی، اختصاصی و آیین دادرسی کیفری است که داوطلبان باید در مدت زمان 180 دقیقه به سوالات مربوط پاسخ دهند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار