تأسیس آکادمی به توسعه سپک تاکرا کمک می‌کند

رئیس انجمن سپک تاکرا گفت: تأسیس آکادمی سپک تاکرا پیشرفت سریع اهداف بلند مدت انجمن می‌شود.

سهراب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور عبدالحلیم قادر در ایران و دستاوردهای سفر وی برای انجمن سپک تاکرا اظهار داشت: حضور رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا در ایران برای ما بسیار مهم بود و خوشبختانه در مدت حضور ایشان توانستیم با چند نهاد ورزشی نشست و گفت‌وگویی داشته باشیم.
 
وی افزود: طی این چند روز درباره مدیریت سپک تاکرا در ایران، توجه به استعدادیابی ساحلی و مسابقات لیگ بحث و تبادل نظر شد، همچنین درباره آمادگی ایران به عنوان مرکز آموزش سپک تاکرا آسیا نیز به هماهنگی‌هایی دست یافتیم.

رئیس انجمن سپک تاکرا فزود: در دیداری که بن قادر با رئیس کمیته ملی المپیک داشت پیشنهاد دادیم که المپیک تاکرا جزو رشته‌های المپیکی شود که قول دادند درباره این موضوع به مقامات مرتبط اطلاع دهند.
 
آزاد گفت: با رایزنی‌هایی که صورت گرفت رئیس کنفدارسیون سپک تاکرا آسیا از ریاست ایران در سپک تاکرا غرب آسیا حمایت کرد و علیپور رئیس کنفدارسیون غرب آسیا شد و بن قادر هم قول داد که در جلسات سپک تاکرا غرب آسیا نیز شرکت کند.
 
وی افزود: کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا از پیشرفت سپک تاکرا در طول 5 سال گذشته تقدیر و از پتانسیل بالای ایران در این رشته حمایت کرد و با توجه به مسابقات اندونزی که در پیش داریم، بن قادر براساس عملکرد سپک‌ تاکرای ایران در این چند سال تیم ایران را یکی از تیم‌های موفق در این رقابت‌ها معرفی کرد.
 
آزاد گفت: تأسیس آکادمی سپک تاکرا در ایران به پیشرفت‌ و توسعه این رشته کمک بسیاری می‌کند و با کمک آن می‌توانیم سریع‌تر به اهداف بلندمدت برسیم که امیدوارم مسئولان نیز از ما حمایت کنند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار