تمجید دبیر کل فدراسیون جهانی سپک تاکرا از سرمربی کرمانشاهی تیم ملی

رییس کنفدراسیون آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در نشست مسئولین انجمن های سپک تاکرا کشور از سرمربی کرمانشاهی تیم ملی تمچید کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عبدالحلیم بن قادر در مراسم ویژه ای که با حضور خانواده سپک تاکرا برگزار شد ، افزود: در سال های گذشته بنده از نزدیک شاهد تلاش های مربیان و بازیکنان خوب و همچنین حمایت فدراسیون انجمن های ورزشی ایران به منظور پیشرفت این رشته بوده ام و اکنون خشنود هستم که این زحمات به بار نشسته است .

وی افزود: به باور بنده سپک تاکرای ایران پتانسیل خوبی برای کسب مدال دارد و امید است که با راه اندازی آکادمی سپک تاکرا در تهران ، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این رشته در این کشور باشیم .

رییس کنفدراسیون آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ادامه این مراسم با اشاره به نام رضا رستمی سرمربی کرمانشاهی تیم ملی سپک تاکرا بزرگسالان به تمجید از نظم و انضباط و دانش این مربی ایرانی پرداخت و از حاضرین خواست وی را تشویق کنند.

عبدالحلیم بن قادر با اشاره به اینکه در رقابت های لیگ جهانی شاهد عملکرد فوق العاده وی و بازیکنان ایران بوده است،تاکید کرد:نام رضا رستمی همیشه در یاد وی به عنوان یک مربی با دانش و موفق باقی خواهد بود.

در این همایش از سوی رضا رستمی و به نمایندگی از ورزش استان تندیس زیبایی از طاق بستان و صنایع دستی استان به رییس کنفدراسیون آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی سپک تاکرا اهداء شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار