برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا

نایب رئیس بانوان سپک تاکرا گفت: مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا زیر 18 سال بانوان از فردا در تهران آغاز می‌شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا

یلدا قاسمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری مسابقات سپک تاکرا زیر 18 سال بانوان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی سپک تاکرا بانوان از فردا با حضور 13 تیم در مجموعه ورزشی یاس تهران آغاز می‌شود.

وی گفت: این رقابت‌ها برای اولین در سطح کشور برگزار می‌شود و از بین گروه‌های سنی شرکت کننده اعضای تیم ملی نیز برای مسابقات سال آینده انتخاب می‌شوند.

قاسمی افزود: سال گذشته رقابت‌های زیر 20 سال را برگزار کردیم و  امسال تصمیم گرفتیم این مسابقات را در دیگر رده‌های سنی هم اجرا کنیم. به دلیل آنکه بازیکنان فعلی تیم ملی به سنی رسید‌ه‌اند که باید جایگزینی برای آنها پیدا کرد بنابراین تصمیم گرفتیم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران مورد نظر را انتخاب کنیم.

نایب رئیس انجمن بانوان سپک تاکرا افزود: سپک تاکرا رشته‌ای است که نیاز به انعطاف پذیری زیادی دارد و بازیکنان هر چقدر در سن پایین‌تر باشند کیفیت کاری آنها بهتر خواهد بود.

قاسمی در ادامه گفت: تیم ملی را برای مسابقات سال آینده تایلند آماده می‌کنیم که تیم بانوان در سه بخش سپک تاکرا، هوپ تاکرا و دبل شرکت می‌کند و پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دو هفته آینده اردو آماده سازی تیم ملی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قهرمانی ، سپک ، تاکرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار