سرمربی تیم ملی سپک تاکرا:

مقتدرانه در مسابقات تایلند شرکت می‌کنیم

رستمی گفت: همه تلاش تیم ملی، حضور وی مقتدرانه در رقابت‌های جهانی تایلند است.

رضا رستمی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی سپک تاکرا برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی تایلند اشاره کرد: مسابقات لیگ جهانی تایلند از برترین رقابت‌های بین المللی است و برترین تیم‌های دنیا حضور دارند.
 
وی افزود: تیم ملی در دو مرحله اردو برگزار کرده است و به آمادگی بالایی رسید اما برای حضوری مقتدرانه، تمرینات باید به طور مداوم ادامه داشته باشد.
 
رستمی گفت: امسال نسبت به سالهای گذشته وضعیت بهتری داشتیم و ورزشکارانی که به تیم ملی دعوت شدند کیفیت فنی بالایی دارند بسیار امیدوارم که در لیگ جهانی تایلند جز تیم‌های قدرتمند مسابقات باشد.
 
وی افزود: تیم ملی سپک تاکرا فقط در بخش آقایان در مسابقات تایلند شرکت می‌کند و مهم‌ترین رقبای ایران تیم‌های مالزی اندونزی و تایلند هستند که همیشه در رقابت‌های بین المللی مقام کسب می‌کنند.
 
سرمربی تیم ملی افزود:همه عزممان را جذب کردیم تا در مسابقات تایلند بهترین عملکرد را داشته باشیم و کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نیست چرا که در مسابقات گذشته به مقام سوم دست یافتیم در رقابت‌های امسال نیز یکی از مدعیان خواهیم بود.
 
رستمی افزود: خوشبختانه تیم ملی از نظر امکانات با مشکل خاصی رو به رو نیست و مورد حمایت فدراسیون جهانی است تنها مشکل سپک تاکرا نبود اسپانسر برای مسابقات است.
اگر اسپانسرها در سطح تیم ملی و استان‌ها ورود پیدا کنند بسیاری از مشکلات سپک تاکرا برطرف می‌شود.
 
وی گفت: سپک تاکرا از سال 80 در ایران شروع به کار کرد و طی این سالها روند رو به رشدی داشته است. پتانسیل این ورزش در ایران بسیار بالاست و در این سالها با کمک استعدادهای سپک تاکرا مسیر رو به رشدی داشتیم. علاوه بر این لیگ برتر سپک تاکرا نیز کیفیت بالایی دارد و ورزشکاران با استعدادی در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند.
 
رستمی گفت: یکی از دغدغه‌های سپک تاکرا این است که به صورت انجمن اداره می‌شود.
 
سپک تاکرا از کمی و کیفی بسیار  وسیع است اگر به فدراسیون تبدیل شود بخش اعظمی از مشکلات و دغدغه‌های جزئی این ورزش کم می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار