برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا بانوان

رئیس انجمن سپک تاکرا گفت: مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا زیر 18 سال بانوان با هدف انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود.

سهراب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری مسابقات سپک تاکرای بانوان زیر 18 سال خبر داد و در این خصوص تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور زیر 18 سال بانوان 30 دی با حضور بیش از 15 استان فعال در سپک تاکرا برگزار می‌شود.
 
آزاد افزود: این رقابت انتخابی تیم ملی است تا برای داشتن یک تیم منسجم با برگزاری چنین مسابقاتی در سطح کشور استعدادها شناخته شوند.
 
رئیس انجمن سپک تاکرا افزود: این رقابت‌ها برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود و تا کنون در سپک تاکرا بانوان مسابقات در سطح کشور نداشتیم.
 
آزاد در ادامه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجمن برای جوانگرایی سپک تاکرا و حضوری مقتدرانه در مسابقات بروی مرزی سعی کردیم برنامه‌های پیش رو را با برگزاری این مسابقات عملی کنیم.
 
آزاد افزود: از آنجا که این مسابقات در دو بخش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود به طور قطع کیفیت بالایی خواهد داشت و رقابت نزدیکی بین شرکت کننده‌ها برقرار خواهد شد.
 
رئیس انجمن سپک تاکرا گفت: برای داشتن تیمی منسجم و یکدست باید از پایه برنامه‌ریزی کرد که خوشبختانه این هدف با همکاری همه اعضا در سپک تاکرا عملی شد.
 
آزاد در پایان گفت: مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا طی سه روز بین تیم‌های 5 و 7 نفره برگزار می‌شود و تهران میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار