مشهد؛

انسانهای الگویی قرآن دربرابرخلا اقتصادی,فکری ومعنوی دیگران مسوولیت دارند

امام جمعه مشهدگفت:بشر باهمه فکر وقدرت بدون رهبر یتیم است ونیاز به یک پیغمبر ورهبر آسمانی دارد وآن انسان الگویی است که می تواند مردم را ازقدرت طلبی واحاطه غرایز نجات دهد.

انسانهای الگویی قرآن دربرابرخلا اقتصادی,فکری ومعنوی دیگران مسوولیت دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ امام جمعه مشهد درخطبه های امروزنمازجمعه ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت وولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق (ع) گف :باید بامسلمانانی که در دین خدا,کتاب وپیغمبر مشترک هستیم وحدت داشته باشیم واین وحدت مسلم  است که عامل حفظ دین و ترس دشمنان اسلام می شود.

ایت الله علم الهدی افزود : امروزه استکبارقصد دارد به اسم دین ,اسلام را براندازد و با ایجاد دیو شیطان صفتی به نام القاعده و داعش باعث شده مسلمانان به مقدسات هم توهین وبه یکدیگر حمله کنند. 

وی بیان کرد : برای حفظ وحدت باید تا انجا که حضرت علی(ع) پیش رفت وصبوری کرد, صبرو مقاومت کنیم زیرا امروزه استکبار برای ازبین بردن ریشه دین واسلام از سلاح اختلاف افکنی استفاده می کند.

خطیب نماز جمعه مشهد در بخشی از سخنان خود به جریان سیاسی فتنه٨٨اشاره کرد وگفت : یکی ازمحبوبترین موضوعات استکبار در جامعه  امروز ایران جریان سیاسی فتنه ٨٨است که سران استکبار کمک به عاملان این جریان را باهدف به قدرت رسیدن به صراحت اعلام کردند.

امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: اگر عوامل و باقی مانده های فتنه٨٨ بعنوان کارمند با مسولیت کم تا وزارت ونماینده مجلس مشغول کار شوند  انجا امریکا روی کار امده و این افراد که روزی همدست دشمن بودند هنوز هم دستشان در دست امریکاست.

ایت الله علم الهدی همچنین باگرامیداشت ۵دی سالروز تاسیس حفاظ امنیتی سپاه پاسداران به فرمان امام(ره) افزود : سپاه پاسداران نهاد مقدسی است که در کنار ستون ولایت تا به امروزرشید ومقاوم ایستاده وعدم بروز تهاجم هوایی در این سی سال  یکی از فعالیتهای درخشان وی است که باعث انزجار استکبار از این نهاد انقلابی است.

در پایان خطیب نماز جمعه مشهد عنوان کرد : مخالفان اسلام و عاملان فتنه ٨٨که قصد نفوذ در انتخابات ومجلس را دارند بدانند نظام ما هوشیار است واجازه فعالیت به انان را نمی دهد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.