زنجان؛

هوشیاری و بصیرت مردم در حماسه 9 دی عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:هوشیاری و بصیرت مردم در 9 دی سال 88توطئه‎ها دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه با تبریک هفته وحدت و با بیان اینکه دشمنان از هر هدفی برای اختلاف بین شیعه و سنی استفاده می‎کنند گفت: دشمنان درصدد ضربه زدن به اسلام با توجه به اختلاف زمانی میلاد حضرت رسول اکرم (ص) بودند که این توطئه دشمنان با تدبیر امام خمینی (ره) و نامگذاری این فاصله زمانی به عنوان هفته وحدت خنثی شد.

وی با اشاره به حماسه 9 دی گفت: این روز، روز بصیرت وهو شیاری مردم و بیعت دوباره با آرمانهای امام شهدا و ولایت ففقیه و خلق حماسه ماندگار در انقلاب اسلامیست

حجت الاسلام خاتمی گفت: خروش بی‎سابقه مردم، هوشیاری ؛ بصیرت وآگاهی ملت اسلامی ایران توطئه‎ها ی دشمنان را خنثی و رابطه بین امت و رهبری را مستحکم کرد.

تماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه های دشمنان افزود: نباید از فعالیت و اقدامات دشمنان غافل شد چرا که آنان از هر فرصتی برای دستیابی به اهداف خود استفاده می کنند.

وی با اشاره به مصوبه ضد ایرانی مجلس آمریکا بر ضد ایران گفت: هماانطور که رهبر معظم انقلاب دولت ایالات متحده آمریکا را،دولتی غیر قابل اعتماد، غیر منطقی و عهدشکن عنوان کرده است بر این اساس نباید به این دولت اعتماد کرد.

وی جنایت نیجریه و شهادت بیش از هزار نفر در این کشور را محکوم کرد و گفت: مردم بسیاری در این جنایت‏ به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به شهادت سمیر فنطار یکی از مبارزان مقاومت لبنان در حمله رژیم صهیونیست از این شهید بزرگوار به عنوان نمونه بزرگ مقاومت اسلامی یاد کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/ت
برچسب ها: دی ، بصیرت ، دشمنان ، خنثی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.