حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است

کوبیاک:منتظر نظر نهایی پزشک تیم هستم

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان معتقد است بزرگترین آرزوی هر ورزشکار حضور در مسابقات المپیک است.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال لهستان در حالی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2016 راهی برلین خواهد شد که وضعیت مصدومیت مایکل کوبیاک، کاپیتان این تیم هنوز به طور قعطی مشخص نیست. 

کوبیاک که مدتی قبل با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شد، امیدوار است بتواند قرمز و سفیدپوشان لهستان را در رقابت‌های انتخابی المپیکم همراهی کند، این بازیکن اخیرا در گفتگویی از وضعیت مصدومیت خود اینگونه خبر داده است: مصدومیتی که در تیم باشگاهی با آن مواجه شدم، سفرم به برلین را در هاله‌‌ای از ابهام قرار داد. با این حال پزشکان در تلاش هستند که وضعیت زانویم را بهیود ببخشند.

وی ادامه داد:‌ به اعتقاد خودم شرایطم نسبت به چند روز گذشته بهتر شده است. اما باید درنهایت با نظر پزشکم تصمیم‌گیری کنم. بسیار مشتاقم که به همراه تیم ملی لهستان راهی برلین شوم اما باید این را هم در نظر داشت که بهتر است بازیکنی به میدان برود که در سلامت کامل به سر ببرد تا بتواند برای مجموعه تیم مفید واقع شود.

کوبیاک خاطرنشان کرد:‌ من تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم برای مسابقات پیش رو به شرایط ایده‌آل برسم. هرچند همه چیز بستگی به نظر تیم پزشکی دارد.

کاپیتان تیم لهستان ابراز امیدواری کرد که برلین می‌تواند سکوی پرتاب تیم ملی کشورش به ریو باشد:‌ پس از آن که در جام جهانی از دستیابی به سهمیه المپیک بازماندیم، حالا در مسابقات برلین فرصتی دیگر داریم تا المپیکی شدن تیممان را تضمین کنیم. هرچند اگر عنوان دوم یا سوم را هم بدست آوریم شانسی دیگر در ماه می و در ژاپن خواهیم داشت.

کوبیاک با بیان این مطلب که حضور در مسابقات المپیک یک شانس و یک آرزوی بزرگ برای هر ورزشکاری در سراسر جهان است،‌ افزود: شرایط روحی تیم ما بسیار خوب است و تک تک نفرات درتلاشیم که این آرزوی بزرگ را محقق کنیم. امیدوارم با آرامش کامل راهی این مسابقات شویم و نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار