پیش‌بینی سرمربی آلمان به شیوه میمون‌ها!

سرمربی تیم والیبال آلمان در نشست خبری پیش از دیدارهای انتخابی المپیک اروپا، به شیوه جالبی دست به پیش‌بینی تیم‌های اول تا سوم مسابقات زد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته 8 مربی حاضر در رقابت‌های انتخابی المپیک برلین، در نشست خبری حاضر شدند و توضیحاتی در خصوص وضعیت تیم‌های خود ارائه دادند. 

«ویتال هنین» سرمربی تیم والیبال آلمان که تیمش به عنوان میزبان در این رقابت‌ها حاضر است،‌ در این مراسم به شیوه جالبی که خودش نام آن را شیوه میمون‌ها می‌دانست، تیم‌های اول تا سوم این مسابقات را پیش‌بینی کرد.

او نام هر 8 تیم حاضر در این مسابقات را در یک گوی ریخت و از یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خواست که نام سه تیم نخست را  از این گوی بیرون بیاورد. در پایان اظهار کرد: پیش‌بینی مسابقات ورزشی از سوی سرمربیان تیم‌ها اتفاقی نامتعارف است اما من تصمیم گرفتم این بار و در آستانه مسابقات انتخابی المپیک این کار را انجام دهم.

هنین در توضیح شیوه پیش‌بینی خود از این مسابقات به مثالی معروف اشاره کرد و گفت: سال‌های قبل در کشور آمریکا بر اساس یک نظریه به چند میمون دارت دادند تا آن‌ها با استفاده از پرتاب دارد نوسانات بورس را پیش‌بینی کنند که اتفاقا در پایان این آزمون نتیجه خوبی حاصل شد و درصد زیادی از این پیش‌بینی‌ها درست از آب در‌آمده بود. امروز من هم به شیوه میمون‌ها مسابقات را پیش‌بینی کردم.

سرمربی تیم والیبال آلمان در ادامه به وضعیت تیمش اشاره کرد و گفت: 14 بازیکن من آماده حضور در مسابقات هستند و احساس می‌کنم نسبت به مسابقات قهرمانی اروپا نمایش بهتری داشته باشیم. تنها یکی از بازیکنانم با مصدومیت روبه رو بود که خوشبختانه در حال حاضر سلامتی خود را بدست آورده است. 

وی با اشاره به دیدار‌های دوستانه تیم آلمان پیش از حضور در این مسابقات گفت: ما تیم فرانسه را در یک بازی دوستانه با نتیجه 3 بر صفر شکست دادیم اما رقابت‌های رسمی حال و هوای دیگری دارد.

انتهای پیام/


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار