واليبال قهرمانى المپيك اروپا - برلين

لهستان و آلمان گام نخست را محكم برداشتند/ فرانسه و روسيه نبرد حساس روز دوم

تيم هاى ملى واليبال آلمان و لهستان موفق شدند در روز نخست رقابت هاى واليبال انتخابى المپيك اروپا حريفان خود را شكست دهند و گام نخست خود در اين رقابت ها را محكم بردارند.

 لهستان و آلمان گام نخست را محكم برداشتند/ فرانسه و روسيه نبرد حساس روز دومبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاى واليبال انتخابى المپيك در اروپا، به ميزبانى كشور آلمان، امشب با برگزارى سه ديدار كار خود را آغاز كرد، تا تيم هاى اروپايى تلاش خود را براى تصاحب بليت المپيك ٢٠١٦ ريودرژانيرو آغاز كنند. 
در نخستين ديدار روز نخست اين مسابقات و از گروه B تيم واليبال روسيه به مصاف فنلاند رفت كه در پايان موفق شد با كسب پيروزى ٣ بر صفر مقابل اين تيم، نخستين برنده رقابت هاى انتخابى المپيك اروپا لقب بگيرد. 

در دومين ديدار از روز اول اين رقابت ها و از گروه A تيم ملى واليبال آلمان كه ميزبانى مسابقات را هم بر عهده دارد، مقابل تيم ملى بلژيك به ميدان رفت. آلمانى ها در اين ديدار موفق به كسب پيروزى ٣ بر يك مقابل حريف خود شدند. شاگردان ويتال هنين در تيم آلمان، در سه ست متوالى را با نتايج ٢٨ بر ٢٦، ٢٥ بر ١٩ و ٢٦ بر ٢٤ موفق به شكست تيم بلژيك شدند. در اين ديدار گروزر جيورجى از تيم ملى آلمان با ١٩ امتيازى كه براى تيمش كسب كرد، به عنوان امتيازآورترين بازيكن زمين انتخاب شد. 

در ديگر ديدار گروه A و آخرين ديدار روز تخست رقابت ها در ديدارى حساس و ديدنى تيم هاى لهستان و صربستان با هم ديدار كردند. نبردى كه در پايان با برترى ٣ بر يك شاگردان استفان آنتيگا در تيم ملى واليبال لهستان همراه شد. 

لهستانى ها كه يكى از مدعيان كسب عنوان قهرمانى و تصاحب سهميه المپيك در اين رقابت ها محسوب مى شوند، ست نخست را با حساب ٢٥ بر ٢٢ به حريف خود واگذار كردند اما در ادامه ست هاى دوم ، سوم و چهارم را با نتايج ٢٥ بر ١٨، ٢٥ بر ٢٣ و ٢٥ بر ٢١ از تيم صربستان برده و در مجموع با نتيجه ٣ بر يك برنده اين ديدار شدند. بارتوش كورك از تيم لهستان توانست در اين ديدار ٢٢ امتياز براى تيمش به دست آورد و به عنوان امتيازآورترين بازيكن اين ديدار انتخاب شود. 
**نتايج كامل روز نخست رقابت هاى انتخابى المپيك اروپا به شرح زير است: 
فنلاند صفر - روسيه ٣ 
آلمان ٣ - بلژيك صفر 
لهستان ٣ - صربستان يك 
گفتنى است دومين روز اين رقابت ها فردا نيز با برگزارى سه ديدار پيگيرى خواهد شد. 
از گروه A اين مسابقات تيم ملى آلمان به مصاف صربستان خواهد رفت و در گروه B ابتدا دو تيم بلژيك و فنلاند با هم ديدار خواهند كرد و سپس تيم ملى واليبال فرانسه، كه عنوان قهرمانى ليگ جهانى ٢٠١٥ را از آن خود كرد، در آخرين ديدار روز دوم و در نبردى حساس به مصاف روسيه خواهد رفت.
** برنامه روز دوم رقابت هاى انتخابى المپيك اروپا به شرح زير است: 
گروه A: آلمان - صربستان (ساعت ٢٠ و ٣٠ به وقت تهران) 
گروه B : بلژيك - فنلاند ( ساعت ١٧ و ٣٠ به وقت تهران) 
فرانسه - روسيه ( ساعت ٢٣ به وقت تهران) 


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار