سعادتمند: به کسب 3 سهمیه برای المپیک امیدوارم

سرپرست فدراسیون تنیس‌روی‌میز گفت: با برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده به کسب 3 سهیمه برای المپیک امیدواریم.

احمد سعادتمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اردوهای برنامه‌ریزی شده جهت حضور در مسابقات جهانی مالزی، انتخابی المپیک گفت:  پس از مسابقات قهرمانی آسیا یک مسابقه با جایزه دلاری برای گروه آقایان و بانوان برگزار کردیم. پس از آن هم مسابقات دسته برتر و انتخابی تیم ملی در دو مرحله برای آقایان و بانوان برگزار شد و در حال حاضر هم در حال برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم برنامه‌هایی که قرار است.

وی ادامه داد: از یازدهم تا شانزدهم دی ماه اردویی را در جزیره کیش برگزار می‌کنیم و بعد از آن عازم تور جهانی مجارستان می‌شویم پس از ان هم نیما عالمیان، نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی راهی سوپر سری آلمان می‌شوند.

وی در ادامه افزود: تیم ملی مجارستان برای حضور در فجر کاپ اعلام آمادگی کرده و قرار است حتی بعد از این مسابقات به مدت یک هفته با تیم ملی کشورمان تمرین مشترک انجام دهند برنامه‌ها به همین جا ختم نمی‌شود و ما پس از این اردوها، اردوی دیگری در امارات بین 5 تا 7 روز داریم و راهی مسابقات جهانی مالزی می‌شویم پس از آن هم مسابقات لیگ برتر را تا 28 اسفند ماه ادامه می‌دهیم و در فروردین ماه هم تلاش می‌کنیم تا اردوی داخلی و خارجی داشته باشیم و بیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک در هنگ‌کنگ به مسابقات قطر هم برویم. البته تمامی اردوها با حضور دو گروه بانوان و آقایان است.

سعادتمند در ادامه در خصوص حمایت‌های مالی هم اظهار داشت: تاکنون حامی مالی ما حمایت‌های خوبی داشته است و علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا و تجلیل از آنها برنامه‌های دیگری هم صورت گرفته است.

وی افزود: در آخرین نشستی که با نمایندگان حامی مالیمان داشته‌ایم قرار شد این حمایت‌ها تا مسابقات انتخابی المپیک همچنان ادامه داشته باشد. همچنین جا دارد در این جا تشکر ویژه‌ای از وزارت ورزش و جوانان داشته باشم زیرا تاکنون 65 تا 70 درصد اعتبار مورد تفاهم را فراهم کرده است.

سرپرست فدراسیون در ادامه و در خصوص میزان شانس موفقیت ملی‌پوشان در مسابقات جهانی و مسابقات انتخابی المپیک گفت: قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا هم گفته بودم که موفق می‌شویم که همین اتفاق هم افتاد ما در مسابقات قهرمانی آسیا توانستیم بعد از 60 سال کره‌شمالی و 35 سال هند را شکست دهیم و به عنوان هفتمی دست پیدا کنیم حالا هم می‌گویم با توجه به مسابقات لیگ که امسال به خوبی در حال برگزاری است و از حالت دو قطبی خارج شده است بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. همچنین معتقدم قابلیت کسب سه سهمیه برای المپیک را داریم.

احمد سعادتمند در انتها در خصوص و دلایل برگزار نشدن کلاس‌های علوم ورزشی با حضور مدرسین جهانی اظهار داشت: هم مشکل آلودگی هوا را داشتیم و همین این که با توجه به فصل امتحانات دانشجویان از ما خواسته بودند که این دوره را به تعویض بیاندازیم ما هم با صحبت‌هایی که با فدراسیون جهانی داشتیم قرار شد که این دوره یا هم زمان با فجرکاپ یا کمی دیرتر برگزار شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار