دستاوردهای اخیر ارتش سوریه در نبرد با تروریست‌ها

نیروهای ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در مناطق مختلف هدف قرار دادند و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، سخنگوی نظامی سوری گزارش داد نیروهای ارتش سوریه با همکاری گروه های دفاع مردمی و پشتیبانی نیروهای هوایی روسیه و سوریه عملیات نظامی موفقیت آمیزی علیه گروه های تروریستی در مناطق مختلف اجرا می کنند. سخنگوی نظامی با اشاره به عملیات در غوطه شرقی که به هلاکت «زهران علوش» سرکرده گروه موسوم به جیش الاسلام و شماری دیگر از سرکرده های گروه های تروریستی منجر شد افزود یک خودروی زرهی و خودروهای مجهز به تیربار سنگین در برخی مناطق درعا و حومه آن منهدم شدند. 

سخنگوی نظامی سوری همچنین از شکست تلاش تروریست ها برای پیشروی به سمت مکسر الحصان و جب الجراح و جاده سلمیه به عین النسر خبر داد و افزود در این حملات تعدادی از تروریست ها در حومه حمص به هلاکت رسیدند. 

وی در ادامه از تحکیم سیطره ارتش سوریه بر بیش از 65 روستا و مزرعه در حومه جنوب غربی حلب، خان طومان، القراصی و انبارهای اطراف آن و نیز شکست تلاش تروریست ها برای ورود به باشکوی، دویر الزیتون و حندرات در حومه حلب خبر داد. 

به گفته وی حملات هوایی به انهدام سه پایگاه و دو مرکز فرماندهی و ارتباط در تپه الخطابات، عین البیضه، الباب، خان العسل و شربع در حومه حلب و نیز یک مقر فرماندهی را به همراه سرکرده های تروریست ها در اوتایا در حومه دمشق منهدم کرد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار