همایش بزرگ «تجلی بصیرت» برگزار می‌شود

این همایش همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) به منظور بزرگداشت حماسه باشکوه 9 دی در مهدیه تهران برپا خواهد شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر مداحی، رئیس شورای عالی سازمان بسیج مداحان با اشاره به برگزاری همایش «تجلی بصیرت» عنوان کرد: این مراسم روز سه شنبه 8 دی ماه و همزمان با 17 ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.
مدیر هیأت رزمندگان اسلام بیان داشت: هدف این مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و بصیرت افزایی است و از ساعت 9 صبح در مهدیه تهران برگزار می‌شود.
مداحی با تأکید بر اینکه حضور هیئت‌های مذهبی همیشه پررنگ بوده است، یادآور شد: از تمام هیئات مذهبی جهت حضور باشکوه در این مراسم دعوت به عمل آورده شده است.
مدیرستاد مرکزی هیأت رزمندگان و رئیس شورای عالی سازمان بسیج مداحان در پایان با اشاره به مداحان، سخنرانان و شاعران دعوت شده به این همایش خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان سخنرانی این مراسم را برعهده دارد و در ارتباط با علل وقوع فتنه 88 و راه‌های پیش گیری از فتنه‌های احتمالی آینده دشمنان اسلام صحبت می‌کند و هم‌چنین حاج حسین سازور، حاج ابوالفضل بختیاری و حاج امیرعباسی از مداحان مدعو هستند، محمدمهدی سیاری هم شاعر آیینی دعوت شده است که در این همایش به شعرخوانی می‌پردازد.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار