آرزوی مربی آرارات

اردشنیان: بهترین هدیه کریسمس حضور بانوان در مسابقات رسمی بین‌المللی است

مربی تیم بسکتبال بانوان آرارات و بازیکن پست چهار تیم ملی بسکتبال معتقد حضور تیم ملی در مسابقات بین‌المللی رسمی است.

اردشنیان: بهترین هدیه کریسمس حضور بانوان در مسابقات رسمی استنارینه اردشنیان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همیشه در روزهای کریسمس و آغاز سال نو میلادی، دوستانم در تیم ملی، همینطور فدراسیون بسکتبال به ما لطف دارند و میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را به ما تبریک می‎گویند. من از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که بهترن هدیه کریسمس را چه چیزی می‌دانید؟ توضیح داد: بدون شک آرزوی من و همه جامعه بسکتبال ایران، حضور تیم ملی بانوان در مسابقات رسمی بین‌المللی است. آرزو می‌کنم تا کریسمس سال آینده، این اتفاق فرخنده بیفتد و سال بعد شادی ما دو برابر شود. 

مربی تیم بسکتبال بانوان آرارات ادامه داد: البته این مشکل فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) است. در حالی که بانوان ایرانی در اغلب رشته‌های ورزشی می‌توانند با پوشش اسلامی در مسابقات بین‌المللی حاضر شوند، هنوز فیبا با این موضوع مشکل دارد. البته فدراسیون بسکتبال ایران، همه تلاش خود را انجام داده  و هنوز هم با تمام ظرفیت خود به دنبال حل این مشکل است. 

بازیکن پست 2 تیم ملی بسکتبال بانوان ایران همچنین گفت: امیدوارم زمانی که ما به عنوان بازیکن یا مربی در خدمت بسکتبال ایران هستیم، حضور تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در رقابت‌های رسمی بین‌المللی میسر شود. 

مربی تیم بسکتبال بانوان آرارات درباره شکست این تیم در پلی‌آف برابر کوشاسپهر توضیح داد: در واقع باید بابت این بازی هم به بازیکنان جوان و نوجوان آرارات تبریک گفت. آن‌ها با تیم قدرتمندی بازی کردند که برخی از بازیکنان آن در تیم ملی همبازی من بودند. امیدوارم در ادامه این تیم، پایه خوبی برای آینده بسکتبال آرارات و ایران شود. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.