استاندار تهران: برند سازی كالا به نام جهان اسلام

استاندار تهران گفت: جهان اسلام باید با تولید یك كالای مشترك صاحب یك برند شوند و آن را به نام برند جهان اسلام به دیگر كشورهای دنیا عرضه كنند.

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه نشست بیست و نهمین اجلاس  وحدت اسلامی و اولین همایش توسعه و فناوری كشورهای اسلامی   اظهار داشت: دشمنان اسلام در فكر تفرقه اندازی بین كشورهای اسلامی هستند كه جهان اسلام باید اگاه‌تر و همواره بیدار باشند.   
                                     
وی با اشاره به اینكه دیگر كشورها میخواهند چهره نورانی و رحمانی اسلام را خدشه دار كنند،  افزود: در این دنیای پیچیده ما باید تمام نیروی انسانی و استعداد  خودرا  شناسایی و انها را تقویت كنیم.                      
          
هاشمی ادامه داد: هیچ عقب ماندگی  برای كشورمان وجود نخواهد امد مگر اینكه نیروی متخصص پس از تحصیل دوباره به  كشور  خود  برگرشته و تنها به كشور خود خدمت كند .
                    
وی اقزود: ماباید بانك اطلاعاتی فراهم كنیم تا نیروهای متخصص خودرا در تمام دنیا و جهان اسلام شناسایی كنیم .

استاندار تهران در خصوص برند سازی افزود: جهان اسلام باید با تولید یك كالای مشترك  صاحب یك برند شوند و آن را به نام برند جهان اسلام به دیگر كشورهای دنیا عرضه كنند.     
            
هاشمی با اشاره به اینكه برند حلال در تمام دنیا شناخته شده تاكید كرد: كشورهای اسلامی با تولید یك كالای مشترك كه از استانداردها ی روز دنیا نیز برخوردار باشد  میتواند  به تمام دنیا ثابت كند كه هیچ كشوری توان مقابله با كشورهای اسلامی را نخواهد داشت.                                                
وی در پایان  با اشاره به اینكه ورزش نیز جز رشته هایی است كه محدودیت سیاسی ندارد و فضا برای ان كاملا باز است، خاطر نشان کرد: دبیرخانه  توسعه و فناوری كشورهای اسلامی باید نیروهای متخصص را از تمام كشورها  به عنوان مشاورانی در این امر شناسایی و برای   داشتن یك برند مشترك بین جهان اسلام این افراد را دعوت كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار