تبریز؛

حفاظت از دستاورد های انقلاب و صیانت از آرمان های امام (ره) وظیفه اصلی سپاه و بسیج

فرمانده سپاه عاشورا وظیفه ی اصلی سپاه و بسیج را حفاظت از دستاورد های انقلاب و صیانت از آرمان های امام (ره) و جدیت در جبهه ی فرهنگی دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار کریمیان در اولین همایش علمی جهاد فرهنگی و جهاد عاشورا افزود:دشمن که از حمله ی نظامی به کشورمان ناامید شده با حربه های مختلف و برنامه سازی های مختلف و متنوع نبرد را به میدان و جبهه ی فرهنگی کشانده و هر چند فعالیت های زیادی برای مقابله صورت گرفته و موفقیت هایی کسب شده ولی کافی نیست و باید بیش از پیش به مقابله با توطئه های پیچیده ی دشمنان بپردازیم.

وی گفت:تغییر آداب و رسوم ،باورها ،اعتقادات و در کل سبک زندگی ایرانی و اسلامیمان ،عادی سازی فرهنگ غرب و ترویج محرمات در جامعه هدف اصلی جنگ نرم دشمنان است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی . نیروی بسیج در خط مقدم جهاد فرهنگی قرار دارند .

دبیر همایش نیز گفت:هدف این همایش تقویت توانمندی فرهنگی پاسداران ،تبیین راهکارهای جهاد فرهنگی در سپاه و بسیج و تشویق اهل قلم و صاحب نظران برای قدم برداشتن در مسیر جهاد فرهنگی است.

سرهنگ غفاری افزود:ازمیان 50 مقاله ی تخصصی رسیده به همایش در محور چالش های فرهنگی 22 مقاله در کتاب مخصوص همایش به چاپ رسیده و 4 مقاله برای ارائه در همایش انتخاب شده است.

حجت الاسلام کاملی فر نماینده ی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز گفت:پاسداشت اسلام نابی که امروز ظرفیت های جدیدی در سایه ی آن در جهان شکوفا شده و ملت های زیادی به بیداری اسلامی رسیده اند از طریق جهاد فرهنگی میسر است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.