منادی سپیدان در نطق میان دستور:

دزدی آمریکا از پول‎های بلوکه شده و تصویب قانون ویزا هر دو ناقض برجام‎اند

نماینده مردم تبریز گفت: دزدی از پول‌های بلوکه شده ایران به بهانه پرداخت غرامت و تصویب قانون ویزا هردو مانع اجرای برجام هستند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛علیرضا منادی سپیدان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در نطق میان‌دستور امروز (دوشنبه 7 دی) با اشاره به فرارسیدن سالروز 7 دی که به فرمان امام خمینی نهضت مبارزه با بیسوادی تشکیل شد، این روز را گرامی داشته و با تبریک میلاد خاتم نبیین (ص) و فرزند عزیزش بنیانگذار فقه جعفری، امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن سال نو میلادی گفت: هم‌اکنون که ما در آستانه هفته وحدت که یادگاری بسیار مهم از امام راحل (ره) است قرار گرفته‌ایم، باید با تمام وجود به حفظ وحدت میان شیعه و سنی و تمامی اقوام کشور بپردازیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به سوء استفاده گروه‌های تکفیری از نام پیامبر اسلام (ص) بیان داشت: این گروه‌های تروریستی-تکفیری به ویژه داعش با سوء استفاده از نام پیامبر و احکام اسلام، دین صلح‌طلب اسلام را خلاف واقع به جهان معرفی کرده و از این طریق به اهداف شوم آمریکا، اسرائیل و غرب وحشی دست می‌یابد.

نماینده مردم تبریز با تاکید بر حفظ وحدت در داخل کشور براساس فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: نباید وحدت داخل کشور از طریق طرح سخنان واهی که هیچ سودی برای دین، کشور و هیچ‌یک از مردم جامعه ندارد، به خطر بیفتد و من به همگان توصیه می‌کنم که در حفظ این انقلاب در امتداد خون انقلاب حسینی و در طول 14 قرن شکل گرفته و در جنگ و چه در عرصه‌های مختلف دیپلماسی ما مدیون انقلاب حسینی هستیم، بکوشند.

منادی سپیدان با تاکید بر حفظ دین و انقلاب براساس حفظ وحدت در جامعه گفت: باید این انقلاب در سایه وحدت همه آحاد جامعه حفظ شده و پرچم این انقلاب به دست امام زمان (عج) داده شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به قانون اساسی که حاصل خون صدها هزار نفر از شهیدان کشورمان است، گفت: نگهبان قانون اساسی، شورای نگهبان است که مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفته باید خود مورد نگهبانی قرار بگیرد تا دشمن نتواند با ایجاد توطئه و نفاق این شورا را مورد حمله قرار دهد.

نماینده مردم آذرشهر با اشاره به حماسه حضور مردم در 9 دی، اظهار داشت: 9 دی که سالگرد مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام است، ما بازهم بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مردم در صحنه تاکید می‌کنیم. حضور حماسی مردم آذربایجان در 9 دی، نمایش باشکوه میثاق با ولایت و حمایت این مردم از انقلاب و ولایت است. این حضور مردم قهرمان ایران دشمنان را مایوس کرد، به طوری که به تصویب برجام تن دردادند.

او با تشکر از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و عراق، تصریح کرد: تمامی این توفیقات ما به خاطر لطف خدا، ایستادگی مردم و رهبری کارآمد می‌دانیم و خطاب به کنگره آمریکا می‌گویم که دزدی از پول‌های بلوکه شده ایران به بهانه پرداخت غرامت به افراد زندانی شده در ایران در زمان تسخیر لانه جاسوسی در سال 59 و تصویب قانون ویزا هردو ناقض برجام و مانع اجرای آن می‌گردد.

منادی سپیدان خطاب به همکاران خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: 150 روز از فرصت خدمات ما به ملت باقی مانده است و یکی از نقاط ضعف این مجلس طرح گزینش دانشجویان است که سبب کندی رشد علمی می‌گردد.

وی در پایان از دولت و مجلس خواست که برای آلودگی هوای تهران و کلانشهرها که مردم را کلافه کرده است، اقدامی جدی انجام دهند.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار