ذوقی: من ندیدم که ورمیلیو به کسی فحش بدهد!

داور دیدار دو تیم پیکان و بانک سرمایه گفت: حواشی دیدار را بازیکنان هر دو تیم ایجاد کردند و من شاهد فحاشی از سوی بازیکن خارجی پیکان نبودم.

مسعود ذوقی در پایان دیدار حساس و پرحاشیه دو تیم پیکان و یانک سرمایه، در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این دیدار از همان ابتدا درگیر حواشی زیادی بود. بازیکنان دو تیم رفتارهای ناشایستی صورت می‌دادند و با هم کل کل می‌کردند و این موضوع بازی را وارد حاشیه کرد.

وی ادامه داد: تا حدی که توانستم بازی را کنترل کردم تا کار به جاهای باریک کشیده نشود، اما متاسفانه بازیکنان به بهتر شدن شرایط این دیدار کمکی نکردند و جو هر لحظه خراب‌تر شد.

ذوقی در واکنش به اظهارات سرمربی و بازیکنان بانک سرمایه مبنی بر این که داور دیر اقدام به استفاده از کارت کرد،‌گفت: تلاش من این بود که بتوانم از ابتدا بازی را کنترل کنم و در موقعی که نیاز است از کارت استفاده کنم. در ابتدای بازی حرکاتی که شایسته کارت دادن باشد مشاهده نکردم و هرجا لازم بود به بازیکنان تذکر دادم.

وی اضافه کرد: واقعا نمی‌دانم چرا از بازیکنان ملی‌‌پوش و با تجربه چنین رفتارهایی سر می‌زند. انگار از همان ابتدا دنبال تنش بودند و در نهایت این اتفاقات رخ داد.

ذوقی درباره این موضوع که ورمیلیو، پاسور ایتالیایی تیم پیکان به بازیکنان حریف فحش می‌داد، گفت: من از این بازیکن فحاشی ندیدم. هر اتفاقی هم افتاد همه بازیکنان در رخ دادن آن مقصر بودند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار